Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

przerobienie pluginu zamrozprzerobienie pluginu zamroz

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 zielo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:82
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:sc
Offline

Napisano 26.05.2011 20:07

Siema czy ktos mi to przerobi ze jak wpisze zamroz to ta funkcja jest wlonczona a tam jest odmroz a ja nie chce tylko jak jeszcze raz napisze zamroz to sie odmraza i jak zamroze to tt swieci na czerwono a jak odmroze to nie swieci

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>

#define PLUGIN "Zamrozj Wieznia"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Gierek"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("zamroz","sprawdz_zamrazanie");
register_clcmd("say zamroz","sprawdz_zamrazanie");
register_clcmd("odmroz","sprawdz_odmrazanie");
register_clcmd("say odmroz","sprawdz_odmrazanie");
register_cvar("amx_distance_zamroz","100.0");
}

public sprawdz_zamrazanie(id)
{
new cel, body
get_user_aiming(id, cel, body)
if(cel != 0 && is_user_alive(id) && is_user_alive(cel))
{
if(cs_get_user_team(id) != cs_get_user_team(cel) && cs_get_user_team(cel) == CS_TEAM_T)
{
if(get_entity_distance(id,cel) <= get_cvar_float("amx_distance_zamroz"))
{
set_user_maxspeed(cel,0.01);
}
}
}
}
public sprawdz_odmrazanie(id)
{
new cel, body
get_user_aiming(id, cel, body)
if(cel != 0 && is_user_alive(id) && is_user_alive(cel))
{
if(cs_get_user_team(id) != cs_get_user_team(cel) && cs_get_user_team(cel) == CS_TEAM_T)
{
if(get_entity_distance(id,cel) <= get_cvar_float("amx_distance_zamroz"))
{
set_user_maxspeed(cel,250.0);
}
}
}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 JLB. Leo

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:180
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 27.05.2011 12:31

proszę o opinie bardziej doświadczonych :)

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>

#define PLUGIN "Zamroz Wieznia"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Gierek & JLB. Leo"

new zo[33]

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("zamroz","sprawdz_zamrazanie");
register_clcmd("say zamroz","toczyto");
register_cvar("amx_distance_zamroz","100.0");
}

public toczyto(id)
{
zo[id]++
if(zo[id]%2==1)
sprawdz_zamrazanie(id)
else
sprawdz_odmrazanie(id)
}


public sprawdz_zamrazanie(id)
{
new cel, body
get_user_aiming(id, cel, body)
if(cel != 0 && is_user_alive(id) && is_user_alive(cel))
{
if(cs_get_user_team(id) != cs_get_user_team(cel) && cs_get_user_team(cel) == CS_TEAM_T)
{
if(get_entity_distance(id,cel) <= get_cvar_float("amx_distance_zamroz"))
{
set_user_maxspeed(cel,0.01);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)

}
}
}
}

public sprawdz_odmrazanie(id)
{
new cel, body
get_user_aiming(id, cel, body)
if(cel != 0 && is_user_alive(id) && is_user_alive(cel))
{
if(cs_get_user_team(id) != cs_get_user_team(cel) && cs_get_user_team(cel) == CS_TEAM_T)
{
if(get_entity_distance(id,cel) <= get_cvar_float("amx_distance_zamroz"))
{
set_user_maxspeed(cel,250.0);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)
}
}
}
}


@edit: ok działa

Dodano 28 maj 2011 - 19:25:
na życzenie autora:


#include <amxmodx> 
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>

#define PLUGIN "Zamroz Wieznia"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "Gierek & JLB. Leo"

new zo[33]
new kolejny_gracz[33]

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("zamroz","sprawdz_zamrazanie");
register_clcmd("say zamroz","toczyto");
register_cvar("amx_distance_zamroz","100.0");
}

public toczyto(id)
{
zo[id]++
if(zo[id]%2==1)
sprawdz_zamrazanie(id)
else
sprawdz_odmrazanie(id)
}


public sprawdz_zamrazanie(id)
{
new cel, body
get_user_aiming(id, cel, body)
if(cel != 0 && is_user_alive(id) && is_user_alive(cel))
{
if(cs_get_user_team(id) != cs_get_user_team(cel) && cs_get_user_team(cel) == CS_TEAM_T)
{
if(get_entity_distance(id,cel) <= get_cvar_float("amx_distance_zamroz"))
{
set_user_maxspeed(cel,0.01);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)
set_task(2.0, "Pokazhud", kolejny_gracz[id], "", 0, "b")
}
}
}
}

public sprawdz_odmrazanie(id)
{
new cel, body
get_user_aiming(id, cel, body)
if(cel != 0 && is_user_alive(id) && is_user_alive(cel))
{
if(cs_get_user_team(id) != cs_get_user_team(cel) && cs_get_user_team(cel) == CS_TEAM_T)
{
if(get_entity_distance(id,cel) <= get_cvar_float("amx_distance_zamroz"))
{
if(task_exists (kolejny_gracz[id]))
remove_task(kolejny_gracz[id])

set_user_maxspeed(cel,250.0);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)
}
}
}
}

public Pokazhud(id)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.18, 0, 6.0, 2.0)
show_hudmessage(id, "Jestes Zamrozony!^nNie Mozesz sie ruszac!")
}


ale czy to będzie działać...?

Użytkownik JLB. Leo edytował ten post 28.05.2011 18:25






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych