Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Rangi by R3X


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 25.05.2011 19:21

Witam

Postanowiłem przerobić Rangi od R3X ale jest pewnien problem :P

zrobilem tak zeby wyświetlało się tam jak w bf2, lecz jak najedziemy na kogos bądź zabijemy to one znikają :/

sma w załączniku prosił bym o pomoc ;)

Użytkownik MisieQ edytował ten post 25.05.2011 21:09

  • +
  • -
  • 0

#2 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 25.05.2011 19:25

To tak, robił mi to kiedyś Dark ale nie jestem pewny na 100% czy to jest to. Weź looknij
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>

#define PLUGIN "Rangi"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

// User stats parms id
#define STATS_KILLS         	0
#define STATS_DEATHS        	1
#define STATS_HS            	2
#define STATS_TKS           	3
#define STATS_SHOTS         	4
#define STATS_HITS          	5
#define STATS_DAMAGE        	6

//Max count of levels
#define LEVELS 20
//Max len of ClassName
#define CLASS_LEN 25
#define MAX_NAME_LENGTH     	31
#define MAX_BUFFER_LENGTH   	2047

#define TASK_SHOWCLASS 2222

//Buffers
new t_sName[MAX_NAME_LENGTH + 1]                	= ""
new g_sBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH + 1]            	= ""

new giXP[LEVELS+1];
new gszClass[LEVELS+1][CLASS_LEN];
new giPointer=1;

new gcvarMaxName;
new gcvarType, gcvarTop, gcvarList;

new gmsgSayText;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    register_dictionary("statsx.txt");
    
    register_clcmd("say /top10", "cmdTop10", 0, "- wyswietla range i statystyki");
    register_clcmd("say /rank", "cmdRank", 0, "- wyswietla range i statystyki");
    register_clcmd("say /rangi", "cmdHelp", 0, "- wyswietla liste rang");
    
    register_clcmd("say_team /top10", "cmdTop10", 0, "- wyswietla range i statystyki");
    register_clcmd("say_team /rank", "cmdRank", 0, "- wyswietla range i statystyki");
    register_clcmd("say_team /rangi", "cmdHelp", 0, "- wyswietla liste rang");
    
    gcvarMaxName =    register_cvar("rangi_maxname", "Reszta jest milczeniem");
    gcvarType =    register_cvar("rangi_hud","0");
    gcvarTop =    register_cvar("rangi_top10","1");
    gcvarList =    register_cvar("rangi_list","1");
    
    gmsgSayText =    get_user_msgid("SayText"); 
}
//CONFIG
public plugin_cfg(){
    new szFile[128];
    get_configsdir(szFile, 127);
    add(szFile, 127, "/rangi.ini");
    if(!file_exists(szFile))
    	return set_fail_state("Nie znalaziono pliku ranga.ini w folderze configs/");
    new szLine[96], iLen=0, szClass[CLASS_LEN], szXP[16];
    
    for(new i=0;read_file(szFile, i, szLine, 95, iLen);i++,szClass[0]=szXP[0]='^0'){
    	if( giPointer > LEVELS) break;
    	
    	if(iLen==0) continue;
    	trim(szLine);
    	if(szLine[0]=='^0' || szLine[0]==';') continue;
    	
    	parse(szLine, szClass, CLASS_LEN-1, szXP, 15);
    	if(szClass[0] && szXP[0]){
    		giXP[giPointer]=str_to_num(szXP);
    		copy(gszClass[giPointer], CLASS_LEN-1, szClass)
    		giPointer++;
    	}
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

//COMMANDS
public cmdTop10(id){
    if(get_pcvar_num(gcvarTop) <= 0){
    	print_colored(id, "* ^x04Top10^x01 jest wylaczone");
    	return PLUGIN_HANDLED;
    }
    format_top10(g_sBuffer)
    show_motd(id, g_sBuffer, "Top 10")
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cmdRank(id)
{   
    static stats[8], body[8], rankpos, rankmax;
    get_user_stats(id, stats, body);
   
    rankpos = get_user_stats(id, stats, body);
    rankmax = get_statsnum();
   
    print_colored(id, "* Twoja ranga to^x04 %s^x01, zajmujesz^x03 %d^x01 pozycje z^x03 %d", get_rankname(stats[0]), rankpos, rankmax);
    print_colored(id, "* Posiadasz^x03 %d^x01 zabojstw,^x03 %d^x01 smierci oraz^x03 %d^x01 headshot'ow, zadajac^x03 %d^x01 obrazen.", stats[STATS_KILLS ], stats[STATS_DEATHS], stats[STATS_HS], stats[STATS_DAMAGE]);
   
    return PLUGIN_HANDLED;
} 
public cmdHelp(id){
    if(get_pcvar_num(gcvarList) <= 0){
    	print_colored(id, "* ^x04Lista rang^x01 jest niedostepna");
    	return PLUGIN_HANDLED;
    }
    static sBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH+1];
    new iLen;
    iLen = formatex(sBuffer, MAX_BUFFER_LENGTH, "<body bgcolor=#000000><font color=#FFB000><pre>")
    iLen += formatex(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "#id  Nazwa  Prog^n");
    if(giPointer > 1)
    	iLen += formatex(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "%02d %-22.22s < %d^n", 1, gszClass[1], giXP[1]);
    for(new i=2;i<giPointer;i++){
    	iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "%02d %-22.22s %d-%d^n", i, gszClass[i], giXP[i-1]+1,giXP[i]);
    }
    new szMaxName[CLASS_LEN];
    get_pcvar_string(gcvarMaxName, szMaxName, CLASS_LEN-1);
    iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "* %s > %d", szMaxName, giXP[giPointer-1]);
    show_motd(id, sBuffer, "Rangi");
    return PLUGIN_HANDLED;
}

//FORWARDS
public client_connect(id)
{
    if(is_user_bot(id) || get_pcvar_num(gcvarType)==0)
    	return;
   
    set_task(1.0,"taskDisplayRank",TASK_SHOWCLASS+id,_,_,"b");
}

public client_disconnect(id)
    if(task_exists(TASK_SHOWCLASS+id))
    	remove_task(TASK_SHOWCLASS+id)
   
//TASKS
public taskDisplayRank(id){
    id-=TASK_SHOWCLASS;
    static stats[8], body[8];
    get_user_stats(id, stats, body);
    
    set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.55);
    show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",get_rankname(stats[STATS_KILLS ]), stats[STATS_KILLS ]);
}

//CLASS
get_lvl_by_exp(iXP){
    new i;
    for(i=1;i<=giPointer;i++){
    	if(giXP[i]>=iXP)
    	break;
    }
    if(i > giPointer)
    	return -1;
    return i;
}
get_rankname(frags){ 
     static szClass[CLASS_LEN];
     new iLvl=get_lvl_by_exp(frags);
     if(iLvl>=0)
     	copy(szClass,CLASS_LEN-1, gszClass[iLvl]);
     else
    	get_pcvar_string(gcvarMaxName, szClass, CLASS_LEN-1);
     return szClass;
}

//RANK
// Stats formulas
Float:effec(izStats[8])
{
    if (!izStats[STATS_KILLS])
    	return (0.0)
    
    return (100.0 * float(izStats[STATS_KILLS]) / float(izStats[STATS_KILLS] + izStats[STATS_DEATHS]))
}

Float:accuracy(izStats[8])
{
    if (!izStats[STATS_SHOTS])
    	return (0.0)
    
    return (100.0 * float(izStats[STATS_HITS]) / float(izStats[STATS_SHOTS]))
}

// Get and format top 10
format_top10(sBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH + 1])
{
    new iMax = get_statsnum()
    new izStats[8], izBody[8]
    new iLen = 0

    if (iMax > 10)
    	iMax = 10;

    new lKills[16], lDeaths[16], lHits[16], lShots[16], lEff[16], lAcc[16]
    
    format(lKills, 15, "%L", LANG_SERVER, "KILLS")
    format(lDeaths, 15, "%L", LANG_SERVER, "DEATHS")
    format(lHits, 15, "%L", LANG_SERVER, "HITS")
    format(lShots, 15, "%L", LANG_SERVER, "SHOTS")
    format(lEff, 15, "%L", LANG_SERVER, "EFF")
    format(lAcc, 15, "%L", LANG_SERVER, "ACC")
    
    ucfirst(lEff)
    ucfirst(lAcc)

    iLen = format(sBuffer, MAX_BUFFER_LENGTH, "<body bgcolor=#000000><font color=#FFB000><pre>")
    iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "%2s %-22.22s %6s %6s %6s %6s %4s %4s %4s^n", "#", "Nick", "Level", lKills, lDeaths, lHits, lShots, "HS", lEff, lAcc)
    
    for (new i = 0; i < iMax && MAX_BUFFER_LENGTH - iLen > 0; i++)
    {
    	get_stats(i, izStats, izBody, t_sName, MAX_NAME_LENGTH)
    	replace_all(t_sName, MAX_NAME_LENGTH, "<", "[")
    	replace_all(t_sName, MAX_NAME_LENGTH, ">", "]")
    	iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "%2d %-22.22s %-22.22s %6d %6d %6d %6d %4d %3.0f%% %3.0f%%^n", i + 1, t_sName,get_rankname(izStats[STATS_KILLS]), izStats[STATS_KILLS],
    					izStats[STATS_DEATHS], izStats[STATS_HITS], izStats[STATS_SHOTS], izStats[STATS_HS], effec(izStats), accuracy(izStats))
    }
}
//STOCKS
stock print_colored(id, const text[], any:...)
{
	static szMessage[192];
	szMessage[0]='^x01';
	vformat(szMessage[1], 190, text, 3);
 
	if(id==0)
	{
    	new plist[32], playernum;
    	get_players(plist, playernum);
    	for(new i = 0; i < playernum; i++)
    	{
        	id = plist[i];
        	message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id);
        	write_byte(id);
        	write_string(szMessage);
        	message_end();
    	}
	}
	else
	{
    	message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id);
    	write_byte(id);
    	write_string(szMessage);
    	message_end();
	}
} 

  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#3 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 25.05.2011 19:29

To tak, robił mi to kiedyś Dark ale nie jestem pewny na 100% czy to jest to. Weź looknij


nie o to mi chodzi :P

ja chce tak jak w bf2 jest ;P lecz problem w tym ze to znika po chwili :(
  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 25.05.2011 19:46

bo musisz to dac w tasku z flaga "b" albo w evencie wlasnie pokazania sie nicku gracza na ktorego najedziemy :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 25.05.2011 19:52

bo musisz to dac w tasku z flaga "b" albo w evencie wlasnie pokazania sie nicku gracza na ktorego najedziemy :D


czyli że jak :P??

set_task mam zrobić tak z tego co się orientuje ;P

set_task(0.1, "DisplayHUD", id,_, _, b);

  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 25.05.2011 20:20

no chyba nie widzialem kodu ale pewnie tak
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 25.05.2011 20:24

teraz to już całkiem się nie wyświetla ;D

Dodano 25 maj 2011 - 22:09:
Mozna zamknac zrobilem to ;P
  • +
  • -
  • 0

#8 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 25.05.2011 21:16

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany.

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych