Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ikonki nad postacią


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.05.2011 18:44

Jest coś takiego możliwe, że nad głową gracza pokazuje się np. obrazek gwiazdki?
  • +
  • -
  • 0

#2 Sm4rT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:95
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:reafds
Offline

Napisano 23.05.2011 18:48

To są sprite i są one chyba możliwe :)
  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Kliknij Dołączona grafika Będę wdzięczny :)


#3 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 23.05.2011 18:49

Możliwe.
W metin2 modzie bodajże jest coś takiego.
Metin2 Mod v2.00 Build 9 RC 1 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 23.05.2011 19:21

Cheer :-) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Najprostsze co może być
  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 23.05.2011 19:25

to jest SVC_TEMPENTITY, obczaj to
#define TE_PLAYERATTACHMENT         124      // Attaches a TENT to a player (this is a high-priority tent)
// write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT)
// write_byte(entity index of player)
// write_coord(vertical offset) (attachment origin.z = player origin.z + vertical offset)
// write_short(model index)
// write_short(life * 10 )

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych