#define ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE 736
potrzebne mi to bo Cod'a modyfikuje.
Dzięki za pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 23.05.2011 16:15
set_task(1.0, "test", id+736) public test(id){ id -= 736; }w ten sposób zadania się nie nakładają i wiesz o jakiego gracza chodzi
Napisano 23.05.2011 16:21
public Mocpulkownika(id) { id -= ZADANIE_MOC_PULKOWNIKA; if(klasa_gracza[id] != Pulkownik) return PLUGIN_CONTINUE; if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new health = get_user_health(id); new new_health = (health+10<maksymalne_zdrowie_gracza[id])?health+10:maksymalne_zdrowie_gracza[id]; set_user_health(id, new_health); return PLUGIN_CONTINUE; }
case Pulkownik: { give_item(id, "weapon_ak47"); set_task(5.0, "Mocpulkownika", id+ZADANIE_MOC_PULKOWNIKA, _, _,"b"); }
remove_task(id+ZADANIE_MOC_PULKOWNIKA);
Napisano 23.05.2011 16:27
Napisano 23.05.2011 19:06
define tworzy stałe (lub pseudofunkcje) na czas kompilacji, w każde miejsce gdzie użyto ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE wstawi liczbę 736 zanim zabierze się za właściwą kompilację
Użytkownik JLB. Leo edytował ten post 23.05.2011 19:33
Napisano 23.05.2011 19:22
Napisano 23.05.2011 19:32
wcale nie zmiennymi globalnymi, a stałymi const;
nie ma mowy o wymieraniu, bo jest dość często stosowana dla skrócenia wywołań lub wyliczeń
Napisano 23.05.2011 19:41
Napisano 23.05.2011 19:42
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych