Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Napis, że atakujesz kogoś ze swojej drużyny+


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ViHuRa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 23.05.2011 08:58

Jak usunąć ten napis z print chat i center? Jest jakiś cvar, jaki plugin za to odpowiada?
  • +
  • -
  • 0
Centrum-Gier.com

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 23.05.2011 13:36

O jaki napis ci dokładnie chodzi
  • +
  • -
  • 0

#3 Karpielek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:361
  • Lokalizacja:Zakopane
Offline

Napisano 23.05.2011 14:01

Pewnie Attacked at teammatte czy jakoś tak ;P
  • +
  • -
  • 0

#4 Gufinsky

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 267
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 23.05.2011 14:04

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



#define PLUGIN "FF w/o chatinfo"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "R3X"





public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	

	register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "msgTextMsg");

}

public msgTextMsg(msg_type, msg_target, msg_player){

	if(msg_target != MSG_ONE)

		return PLUGIN_CONTINUE;

		

	static szMessage[22];

	get_msg_arg_string(2, szMessage, 21);

	if(equal(szMessage, "#Game_teammate_attack"))

		return PLUGIN_HANDLED;

	return PLUGIN_CONTINUE;

}

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych