- Chyba wyslij bierze za nick, powinno być wyslij nick ilosc
- Teraz wpisuje wyslij nick ilosc (to pisze mi Gracz nie istnieje, a nie pokazuje jego nicku, przed zhookowaniem na say był)
- Jeżeli gracz wyśle komuś PD to pisze mu że wysłał tam komuś i jeszcze pokazuje mu Nie masz tyle PD.
- Gdy gracz nie ma PD to nie wysyła nikomu PD, nie będzie miał PD na -, ale nie wyświetla Nie masz tyle PD.
public Send(id) { static args[256]; read_args(args, 255); replace(args, 255, "^"", ""); if(contain(args, "wyslij") != -1) { new pd_gracza = pd[id] new arg1[33]; new arg2[10]; read_argv(1,arg1,32); read_argv(2,arg2,9); new Player = cmd_target(id, arg1, 0); remove_quotes(arg2); new exp = str_to_num(arg2); if (!Player) { ColorChat(id, GREEN, "[PD] ^x03Gracz %s nie istnieje.", arg2); } else { new name[33] get_user_name(id, name, 32) if( pd_gracza < exp) return PLUGIN_HANDLED; { ColorChat(id, GREEN, "[PD] ^x03Nie masz tyle PD."); } static gName[33], pName[33]; get_user_name(id, gName, charsmax(gName)); get_user_name(Player, pName, charsmax(pName)); TakePD(id, exp); AddPD(Player, exp); ColorChat(id, GREEN, "[PD] ^x03Wyslales ^x01 %s %d ^x03 PD", pName, exp); ColorChat(Player, GREEN, "[PD] ^x01 %s ^x03Wyslal ci ^x01 %d ^x03 PD", gName, exp); } } return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik Raku129 edytował ten post 22.05.2011 14:04