Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z jkasa jumper

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 komandos

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 22.05.2011 10:40

Witam
Kilka razy już próbowałem zrobić klasę jumper ale nie działa
pomoże ktoś mi ja naprawić?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Jumper";
new const opis[] = "Ma modul odrzutowy i autobany hop";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 1;
new const wytrzymalosc = 7;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa zostala stworzona przez www.KaraTornia.pl");
	
public cod_class_skill_used(id)
{
	static Float:ostatni_skok[33];
	new flags = pev(id, pev_flags);
	
	if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
	{
		ostatni_skok[id] = get_gametime();
		new Float:velocity[3];
		velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);
	}
}

public client_PreThink(id) 
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
		
	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)	
	
	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) 
	{
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags);
		
		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return;
			
		if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) > 1)
			return;
		if (!(flags & FL_ONGROUND))
			return;
		
		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 255.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		
		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
	}
}

Pozdawiam

#2 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 22.05.2011 10:44

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

Ty robiłeś? dziwne..

a co nie działa? nie skacze, nie kompiluje sie ?
  • +
  • -
  • 0

#3 komandos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 22.05.2011 10:50

funkcje kopiowałem z jego pluginów. Kompiluje się tylko że nie działałaja funkcje/

Użytkownik komandos edytował ten post 22.05.2011 10:50


#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 22.05.2011 10:55

Sprawdź.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Jumper";
new const opis[] = "Ma modul odrzutowy i autobany hop";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 1;
new const wytrzymalosc = 7;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Klasa zostala stworzona przez www.KaraTornia.pl");
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}



public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP))
return PLUGIN_CONTINUE;

new flags = get_entity_flags(id);

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE;

if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2)
return PLUGIN_CONTINUE;

if (!(flags & FL_ONGROUND))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
static Float:ostatni_skok[33];
new flags = pev(id, pev_flags);

if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
{
ostatni_skok[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
}

  • +
  • -
  • 0

#5 komandos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 22.05.2011 11:22

działa dzięki





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych