Załączone pliki
Użytkownik amxxmaster edytował ten post 22.05.2011 07:38
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 22.05.2011 07:38
Użytkownik amxxmaster edytował ten post 22.05.2011 07:38
Napisano 22.05.2011 09:00
Napisano 22.05.2011 11:31
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <cstrike> #include <colorchat> #define PLUGIN "Best player" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "Sebul" new RoundNumber = 0, cvar_round, cvar_frags_multi, g_MaxPlayers, MapName[32]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("SendAudio", "pokaz_staty", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin"); cvar_frags_multi = register_cvar("amx_frags_multi", "1.0"); cvar_round = register_cvar("amx_number_round", "5"); g_MaxPlayers = get_maxplayers(); get_mapname(MapName, 31); } public pokaz_staty() { RoundNumber++; if(RoundNumber > get_pcvar_num(cvar_round)) { RoundNumber = get_pcvar_num(cvar_round); new Float:fragi = -20.0, Float:bilans, Float:zabojstwa, zgony; new index, name[32], kills, death; for(new i=1; i<=g_MaxPlayers; i++) { if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i)) continue; zabojstwa = get_user_frags(i)*get_pcvar_float(cvar_frags_multi); zgony = cs_get_user_deaths(i); bilans = zabojstwa-zgony; if(fragi < bilans) { fragi = bilans; index = i; } } if(is_user_connected(index)) { get_user_name(index, name, 31); kills = get_user_frags(index); death = cs_get_user_deaths(index); ColorChat(0, GREEN, "** [%s]^x04 %s^x03 prowadzi najlepszym wynikiem^x04 [%i fragow oraz %i smierci]", MapName, name, kills, death); } else ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[%s]^x01 Brak prowadzacego w grze", MapName); } }
Napisano 22.05.2011 11:47
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Best player"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sebul"
new RoundNumber = 0, cvar_round, cvar_frags_multi, g_MaxPlayers, MapName[32];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("SendAudio", "pokaz_staty", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin");
cvar_frags_multi = register_cvar("amx_frags_multi", "1.0");
cvar_round = register_cvar("amx_number_round", "5");
g_MaxPlayers = get_maxplayers();
get_mapname(MapName, 31);
}
public pokaz_staty() {
RoundNumber++;
if(RoundNumber > get_pcvar_num(cvar_round)) {
RoundNumber = get_pcvar_num(cvar_round);
new Float:fragi = -20.0, Float:bilans, Float:zabojstwa, zgony;
new index, name[32], kills, death;
for(new i=1; i<=g_MaxPlayers; i++) {
if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i)) continue;
zabojstwa = get_user_frags(i)*get_pcvar_float(cvar_frags_multi);
zgony = cs_get_user_deaths(i);
bilans = zabojstwa-zgony;
if(fragi < bilans) {
fragi = bilans;
index = i;
}
}
if(is_user_connected(index)) {
get_user_name(index, name, 31);
kills = get_user_frags(index);
death = cs_get_user_deaths(index);
for(new i=1; i<33; i++)
if(is_user_connected(i))
ColorChat(i, GREEN, "** [%s]^x04 %s^x03 prowadzi najlepszym wynikiem^x04 [%i fragow oraz %i smierci]", MapName, name, kills, death);
}
else ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[%s]^x01 Brak prowadzacego w grze", MapName);
}
}
Napisano 22.05.2011 11:54
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych