Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie o 2 funkcje


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 21.05.2011 16:52

Witam mam 2 problemy z którymi nie potrafię dać sobie rady.
1.
Wywołanie funkcji gdy jesteśmy x od enta.
Dowiedziałem się że to coś w tym stylu lecz nigdzie nie mogę znaleźć.
if (dystans(id, ent) < WYMAGANA LICZBA)
2. Pytanie jaki jest kod na usunięcie MOTD wyboru teamów (bez auto wybierania teamu)

Za pomoc oczywiście + : D
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 21.05.2011 17:50

new iEnt, fOrigin;
//pamiętaj pobrać origin gracza i zrobić z int typ float, bo będzie mismatch
while( ( iEnt = find_ent_in_sphere( iEnt, fOrigin, 99.0) ) != 0 )
{
//kod
}

  • +
  • -
  • 0

#3 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 21.05.2011 18:53

public hook_Touch(ent, id)
{
if(!is_user_alive(id))
	return FMRES_IGNORED;

new classname[32];
pev(ent, pev_classname, classname, 31);

if(equali(classname, "shacks_npc") && !inMenu[id])
{
	inMenu[id] = true;
	
	new name[33], text[512];
	
	get_user_name(id, name, 32);		
	format(text, 511, "%L", id, "NU_MENU", name);		
	xmenu(id)

new iEnt, fOrigin;
while( ( iEnt = find_ent_in_sphere( iEnt, fOrigin, 99.0) ) != 0 )
      {
      	////tu funkcja
      }
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Coś takiego mi nie działa na zamykanie menu czy ktoś pomoże ? nie wiem jak by to zrobić pierwszy raz się z tym bawię.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#4 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.05.2011 19:10

ta to jest touch czyli jak dotkniesz enta, i co dotkniesz enta i dopiero ci te while sie wykona..

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#5 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 08.06.2011 18:05

A mi zależy że menu zamyka nam się gdy odejdziemy za daleko jak to zrobić ?
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#6 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.06.2011 18:35

Rejestrujesz think dla danej klasy bytu - pętle na graczy i sprawdzasz np get_distance_f, nie trzeba wtedy pętli while używać, wystarczy tylko warunek :)

Użytkownik diablix edytował ten post 08.06.2011 18:44

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych