Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie klasy na premium


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kidex

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:62
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Wielkopolka
Offline

Napisano 21.05.2011 15:33

A więc chciałbym przerobić zwykłą klasę na premium. Widziałem kilka poradników ale po doklejeniu kawałka kodu wyskakuje mi pełno błędów. Np. mam takiego ninje i gdzie co dodać żeby był premium? Tutaj kod tego ninjy:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
ma_klase[id] = false;
}

{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Ninja stworzona jest przez www.PluginyMody.webd.pl");
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

Dołączona grafika

#2 DarkMatrix975

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:62
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.05.2011 15:45

Napisz jeszcze najlepiej jakie błędy z kompilacji
  • +
  • -
  • 0
Najlepszy CS 1.6 sprawdzony:
http://amxx.pl/topic...-strike-16-v40/

#3 Kidex

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:62
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Wielkopolka
Offline

Napisano 21.05.2011 15:51

Tylko ze ja nawet nie jestem pewny czy kopiuje to co trzeba. Takie błędy wychodzą:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team codclass_ninja.sma(37) : error 055: start of function body without function header codclass_ninja.sma(38) : error 021: symbol already defined: "set_rendering" codclass_ninja.sma(43) : error 055: start of function body without function header codclass_ninja.sma(44) : error 021: symbol already defined: "ColorChat" codclass_ninja.sma(45) : error 021: symbol already defined: "set_rendering" codclass_ninja.sma(49) : error 054: unmatched closing brace codclass_ninja.sma(53) : error 029: invalid expression, assumed zero codclass_ninja.sma(72) : warning 203: symbol is never used: "ColorChat" codclass_ninja.sma(72) : warning 203: symbol is never used: "ColorSelection" codclass_ninja.sma(72) : warning 203: symbol is never used: "FindPlayer" codclass_ninja.sma(72) : warning 203: symbol is never used: "ShowColorMessage" codclass_ninja.sma(72) : warning 203: symbol is never used: "TakeDamage" codclass_ninja.sma(72) : warning 203: symbol is never used: "Team_Info" 7 Errors. Could not locate output file codclass_ninja.amxx (compile failed).


Użytkownik Kidex edytował ten post 21.05.2011 15:53

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

Dołączona grafika

#4 DarkMatrix975

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:62
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.05.2011 15:59

po czytaj jeszcze raz poradniki, widzę trochę że mogłeś źle wklejać te kody
  • +
  • -
  • 0
Najlepszy CS 1.6 sprawdzony:
http://amxx.pl/topic...-strike-16-v40/

#5 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 21.05.2011 16:05

Za dużo klamerek, niekompletny public, 2 takie same zmienne..

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Ninja stworzona jest przez www.PluginyMody.webd.pl");
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}

  • +
  • -
  • 0

#6 Kidex

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:62
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Wielkopolka
Offline

Napisano 21.05.2011 16:11

Działa. Dzięki wielkie.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych