Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[INCLUDE] Pozycja i ruch


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.05.2011 14:45

*
Popularny

Position / Movement

Zamieszczam wam include (stocki, w większości moje, jest bodajże jeden wyjątek z chr_engine)

Może komuś sie przyda :)

Stocki (zwracające wartości logiczne)

is_user_crouching(id)                        - true jeżeli gracz kuca
is_user_moving(id)                           - true jeżeli gracz jest w ruchu (nie locie)
is_user_onground(id, targetentity=0)         - true jeżeli gracz jest na ziemi, przy uwzględnionym parametrze targetentity wykrywa czy podłożem jest dany index
is_near_target(id, idtarget, Float:distance) - true jeżeli gracz sie znajduje w odległości distance obok podanego idtarget
is_user_jumping(id)                          - true jeżeli gracz skacze (jest w powietrzu)

Stocki zwracające liczby w postaci int

getClosestPlayer(id, Type:ignoreteammates) - zwraca najbliższego gracza obok danego id, przy uwzględnionym IGNORUJ_SWOICH bedzie zwracać tylko przeciwników


Temat będe uaktualniać wraz z prośbami i nowymi pomysłami :)

Załączone pliki

  • Załączony plik  posmv.inc   1,92 KB  384 Ilość pobrań

Użytkownik diablix edytował ten post 09.06.2011 00:01

  • +
  • -
  • 21

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 984
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.05.2011 14:59

przyda się
  • +
  • -
  • 0

#3 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.05.2011 16:51

popraw błąd

is_user_moving(id) - true jeżeli gracz sie porusza
is_user_crouching(id) - true jeżeli gracz kuca
is_user_moving(id) - true jeżeli gracz jest w ruchu (nie locie)

2 razy to samo eee?

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#4 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 20.05.2011 17:11

Dobre :D Przyda mi się.
  • +
  • -
  • 0

#5 GerO

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Gorlice
Offline

Napisano 20.05.2011 17:48

Dzięki przyda mi się.

#6 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.05.2011 23:28

is_user_moving(id) - true jeżeli gracz jest w ruchu (nie locie)

Czyli nawet jeśli naciśnie się spację, to stock to zignoruje?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.05.2011 09:29

is_user_moving(id) - true jeżeli gracz jest w ruchu (nie locie)

Czyli nawet jeśli naciśnie się spację, to stock to zignoruje?


Tak :)
  • +
  • -
  • 0

#8 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 21.05.2011 10:01

No i jeszcze do tego samego pytanie. A kiedy stock zaczyna być nieprawdziwy? Kiedy puścimy na klawiaturze, np. W? Czy może jak całkowicie się zatrzymamy? Bo jest ten tzw. poślizg, czyli po puszczeniu klawisza, od razu się nie zatrzymujemy. No i jeszcze czy stock ignoruje to, że podczas lotu przesuwamy się (przód - tył, prawo - lewo, nie góra - dół)?

Użytkownik sebul edytował ten post 21.05.2011 10:09

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#9 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.05.2011 10:18

No i jeszcze do tego samego pytanie. A kiedy stock zaczyna być nieprawdziwy? Kiedy puścimy na klawiaturze, np. W? Czy może jak całkowicie się zatrzymamy? Bo jest ten tzw. poślizg, czyli po puszczeniu klawisza, od razu się nie zatrzymujemy. No i jeszcze czy stock ignoruje to, że podczas lotu przesuwamy się (przód - tył, prawo - lewo, nie góra - dół)?


Chyba poślizg dalej wykrywa (mogłem zrobić prościej nie klawisz, ale po co? :D ) A stock wykrywa gdy ktoś idzie przed siebie lub do tyłu, w góre nie liczy.
  • +
  • -
  • 0

#10 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 21.05.2011 10:20

Ale w powietrzy też można przesuwać się do przodu, czy gdzieś w bok i właśnie interesuje mnie to, czy stock to ignoruje, czy też nie.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#11 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.05.2011 12:37

Ale w powietrzy też można przesuwać się do przodu, czy gdzieś w bok i właśnie interesuje mnie to, czy stock to ignoruje, czy też nie.


Bez różnicy czy w powietrzu czy na ziemi zawsze wykryje jeżeli sie rusza

Ewentualnie moge dodać parametr onlyonground

Użytkownik diablix edytował ten post 21.05.2011 14:06

  • +
  • -
  • 1

#12 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.05.2011 19:10

Przyda się, super sprawa :)

Przydał by się także stock, który by działał tylko wtedy, kiedy gracz jest w powietrzu.
  • +
  • -
  • 0

#13 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.05.2011 19:37

Przyda się, super sprawa :)

Przydał by się także stock, który by działał tylko wtedy, kiedy gracz jest w powietrzu.


is_user_jumping to też wykrywa :)
  • +
  • -
  • 0

#14 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 08.06.2011 23:58

Co do pytań sebula.
Nie wykryje jak będziesz stał w rogu i naciskał W, ale się nie ruszał.

Wykryje ruch czyli obojętnie w ktorym kierunku (aktualnie, ale zara diablix da łatę),
  • +
  • -
  • 1

#15 Gufinsky

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 267
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 14.06.2011 21:32

Dodasz funkcję, że gracz stoi w miejscu czyli kuca, rusza myszką, ale nie naciska wsad
  • +
  • -
  • 0

#16 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.06.2011 12:55

suis negacja is_user_moving(id)

if(!is_user_moving(id)) // gracz stoi w miejscu i sie nie porusza (może kucać)

  • +
  • -
  • 1

#17 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 194
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 16.06.2011 14:08

Może byś dał funkcję pokazującą odległość gracza od ziemi? :)
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na http://zapalka.net.pl

#18 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 16.06.2011 17:46

hmm

new Float:origins[3];
pev(ent,pev_origins,origins)

client_print(0,print_chat,"ent o id=%d znajduje sie na wysokosci %f od ziemi",ent,origins[2]);

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#19 Gh0st

    :)

  • Power User

Reputacja: 852
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 23.06.2011 10:10

na pewno Się kiedyś przyda ,

Wielkie dzięki leci +
  • +
  • -
  • 1

#20 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.08.2011 17:28

A ja mam taki pomysł: by zrobić odwrotność do getClosestPlayer(id, Type:IGNORUJ_SWOICH) - ignoruj "nieswoich" :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych