Zamieszczam wam include (stocki, w większości moje, jest bodajże jeden wyjątek z chr_engine)
Może komuś sie przyda
Stocki (zwracające wartości logiczne)
is_user_crouching(id) - true jeżeli gracz kuca is_user_moving(id) - true jeżeli gracz jest w ruchu (nie locie) is_user_onground(id, targetentity=0) - true jeżeli gracz jest na ziemi, przy uwzględnionym parametrze targetentity wykrywa czy podłożem jest dany index is_near_target(id, idtarget, Float:distance) - true jeżeli gracz sie znajduje w odległości distance obok podanego idtarget is_user_jumping(id) - true jeżeli gracz skacze (jest w powietrzu)
Stocki zwracające liczby w postaci int
getClosestPlayer(id, Type:ignoreteammates) - zwraca najbliższego gracza obok danego id, przy uwzględnionym IGNORUJ_SWOICH bedzie zwracać tylko przeciwników
Temat będe uaktualniać wraz z prośbami i nowymi pomysłami
Załączone pliki
Użytkownik diablix edytował ten post 09.06.2011 00:01