Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

QTM_CodMod loose indentation


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Chmielik

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:153
  • GG:
  • Lokalizacja:PgW
Offline

Napisano 20.05.2011 13:31

Witam . Ostatnio przerobiłem sobie QTM_CodMod , i wystąpiło wiele błędów przy kompilacji .

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(1194) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1202) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1689) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1695) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1696) : error 001: expected token: ")", but found "-identifier-"
QTM_CodMod.sma(1696) : warning 215: expression has no effect

1 Error.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).



Oto Linijki w których wystepuje błąd

(1194)                  give_item(id, "weapon_flashbang");
(1202) give_item(id, "weapon_aug");
(1689) if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0 || klasa_gracza[this] == Rozbojnik && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
(1695) if(klasa_gracza[idattacker] == Karlik || (klasa_gracza[idattacker] == Skoczek || (klasa_gracza[idattacker] == Mrozik )
(1696) damage* = 2.0;



Jeżeli te informacje nie starczą , podaje swoje GG : 3117930 , za pomoc sowito wynagrodzę !!
  • +
  • -
  • 0

#2 JLB. Leo

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:180
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 20.05.2011 14:01

pokaż linijki:

1190-1210
1680-1700

a najlepiej całą funkcję która tam jest

Dalej:

zamień to
damage* = 2.0;

na
damage *= 2.0;


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.05.2011 15:43

w amx studio uzyj
tools->indenter
  • +
  • -
  • 3

#4 Chmielik

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:153
  • GG:
  • Lokalizacja:PgW
Offline

Napisano 21.05.2011 16:14

Dzięki DarkGL , +ik dla ciebie. Wszystkie błędy poprawił . Do zamknięcia .
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych