Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Z nazwy broni do jej ID
#1
Napisano 20.05.2011 08:41
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#2
Napisano 20.05.2011 09:05
weapon_usp to string , ciag znakow
CSW_USP to definicja a nie ciag znakow
AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
uzyj tego
#3
Napisano 20.05.2011 09:37
Znaczy o tym wiedziałem, ale myślałem, że z ciągu znaków można przejść do definicji.weapon_usp to string , ciag znakow
CSW_USP to definicja a nie ciag znakow
A co do tej funkcji, to właśnie tak jakby sobie przypominałem, że coś takiego chyba było, ale nie znałem jej nazwy. Chyba można zamknąć.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#4
Napisano 20.05.2011 13:29
Witam. Czy da się z nazwy broni "wyciągnąć" jej ID? Czyli powiedzmy mam "weapon_usp" i otrzymam z tego 16... Tak się zastanawiam, czy można by to zrobić w taki sposób, żeby najpierw usunąć przedrostek "weapon_", a potem dodać "CSW_" i chyba jeszcze zamiany liter na duże, zadziałało by takie coś?
Można zmienić nazwe, naprzykład tak (o ile o to Ci chodziło)
new szWeapon[23];
get_weaponname(index, szWeapon, sizeof szWeapon - 1);
replace(szWeapon, sizeof szWeapon - 1, "weapon_", "CSW_");
#5
Napisano 20.05.2011 13:38
możesz to zrobić w drzewie Trie:, ale jest gotowa funkcja więc po co?
#6
Napisano 20.05.2011 13:50
Jakaś czarna magia... Interesowało mnie tylko wyciągnięcie ID z nazwy broni, zrobiłem takie cośmożesz to zrobić w drzewie Trie:, ale jest gotowa funkcja więc po co?
public DeathMsg() {
new weaponname[32];
read_data(4, weaponname, 31);
funkcja(weaponname);
}
public funkcja(weapon[]) {
new weaponname[32];
formatex(weaponname, charsmax(weaponname), weapon);
if(!equal(weaponname, "weapon_", 7))
format(weaponname, charsmax(weaponname), "weapon_%s", weaponname);
new weaponid = get_weaponid(weaponname);
}
i chyba wszystko jest dobrze... Choć w sumie można by te id wyciągnąć już w funkcji pierwszej i chyba tak zrobię, bo te dane wysyłane są forwardem (jest ich trochę więcej niż w tym przykładzie).
Użytkownik sebul edytował ten post 20.05.2011 13:50
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#7
Napisano 20.05.2011 15:08
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: wyjasnione
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych