elo mam takie pytanie jak dodać do questów Darkgl'a warunek zabicia z danej broni
i 2 czy mógłby mi ktoś podać funkcje lub pomóc zrobić itemek który zwiększa o x szybkość strzelania
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
kilka pytań questy
Temat rozp.
szczepaneto
, 17.05.2011 15:08
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.05.2011 15:08
#2
Napisano 17.05.2011 16:41
w Deathmsg warunek że atakujący podczas zabicia wroga miał daną broń jeżeli tak to np. zwiększasz zmienną o jeden...elo mam takie pytanie jak dodać do questów Darkgl'a warunek zabicia z danej broni
i 2 czy mógłby mi ktoś podać funkcje lub pomóc zrobić itemek który zwiększa o x szybkość strzelania
#3
Napisano 20.05.2011 15:00
a dokładniej bym prosił no i na to 2 jak by ktoś umiał
#4
Napisano 20.05.2011 15:33
2.
Nowa zmienna:
W public curweapon:
W dowolnym miejscu w pluginie
Nie wiem czy działa. NIE TESTOWANE!!!
Nowa zmienna:
new Weapons[33][2]
W public curweapon:
new Gun = read_data(2)
if(Gun==0 || Gun==6 || Gun==29 || Gun>30)
return PLUGIN_CONTINUE
new Ammo = read_data(3)
if(Weapons[id][0] == Gun && Weapons[id][1] <= Ammo)
{
Weapons[id][1] = Ammo
return PLUGIN_CONTINUE
}
Weapons[id][0] = Gun
Weapons[id][1] = Ammo
new Float:N_Speed
N_Speed = 2.0;
if(player_item_id[id]==Numer_Itemu)
{
new weapon[32]
get_weaponname(Gun,weapon,31)
new Ent = fm_find_ent_by_owner(-1,weapon,id)
if(Ent)
{
new Float:Delay = get_pdata_float( Ent, 46, 4) * N_Speed
if (Delay > 0.0)
set_pdata_float( Ent, 46, Delay, 4)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
W dowolnym miejscu w pluginie
stock fm_find_ent_by_owner(index, const classname[], owner, jghgtype = 0)
{
new strtype[11] = "classname", ent = index
switch (jghgtype)
{
case 1: strtype = "target"
case 2: strtype = "targetname"
}
while ((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, strtype, classname)) && pev(ent, pev_owner) != owner) {}
return ent
}
Nie wiem czy działa. NIE TESTOWANE!!!
#5
Napisano 20.05.2011 15:48
a jak to up^ dla klasy przerobic ?
To :
Na :
I wtedy nekromanta bedzie miał te moc ?
@down
Czyli chyba dobrze mowilem
To :
if(player_item_id[id]==Numer_Itemu)
Na :
if(player_class[id]==Nekromanta)
I wtedy nekromanta bedzie miał te moc ?
@down
Czyli chyba dobrze mowilem
Użytkownik Aard edytował ten post 20.05.2011 15:58
#6
Napisano 20.05.2011 15:51
CurWeapon:
new Gun = read_data(2)
if(Gun==0 || Gun==6 || Gun==29 || Gun>30)
return PLUGIN_CONTINUE
new Ammo = read_data(3)
if(Weapons[id][0] == Gun && Weapons[id][1] <= Ammo)
{
Weapons[id][1] = Ammo
return PLUGIN_CONTINUE
}
Weapons[id][0] = Gun
Weapons[id][1] = Ammo
new Float:N_Speed
N_Speed = 2.0;
if(player_class[id]==Nazwa_Klasy)
{
new weapon[32]
get_weaponname(Gun,weapon,31)
new Ent = fm_find_ent_by_owner(-1,weapon,id)
if(Ent)
{
new Float:Delay = get_pdata_float( Ent, 46, 4) * N_Speed
if (Delay > 0.0)
set_pdata_float( Ent, 46, Delay, 4)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
#7
Napisano 20.05.2011 18:58
niestety nie mam jak sprawdzić ale dzięki plusik
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych