Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błąd przy kompliacjiNic nie dodawałem :_


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 ptasiek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:68
  • Imię:lolololol
  • Lokalizacja:Gołdap
Offline

Napisano 17.05.2011 08:13

Witam mam błąd: daje skrawek kodu:p
public item_dagon(id)
{
if (player_b_dagfired[id])
{
set_hudmessage(220, 30, 30, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
show_hudmessage(id, "Tego przedmiotu mozesz uzyc raz na runde")
return PLUGIN_HANDLED
}
//Target nearest non-friendly player
new target = UTIL_FindNearestOpponent(id,600+player_intelligence[id]*20)

if (target == -1)
return PLUGIN_HANDLED

new DagonDamage = player_b_dagon[id]*20
new Red = 0

if (player_b_dagon[id] == 1) BLUE = 175
else if (player_b_dagon[id] == 2) BLUE = 225
else if (player_b_dagon[id] > 2) BLUE = 255


//Dagon damage done is reduced by the targets dextery
DagonDamage-=player_dextery[target]*2

if (DagonDamage < 0)
DagonDamage = 0

new Hit[3]
get_user_origin(target,Hit)

//Create Lightning
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(1) // TE_BEAMENTPOINT
write_short(id)
write_coord(Hit[0])
write_coord(Hit[1])
write_coord(Hit[2])
write_short(sprite_lgt)
write_byte(0)
write_byte(1)
write_byte(3)
write_byte(10) //WITD
write_byte(60)
write_byte(Red)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(100) //BRIGT
write_byte(0)
message_end()

player_b_dagfired[id] = true

//Apply damage

change_health(target,-DagonDamage,id,"world")
Display_Fade(target,2600,2600,0,255,0,0,15)
hudmsg(id,2.0,"Twoje ciosy dagon przyjol %i, %i", DagonDamage, player_dextery[target]*2)

return PLUGIN_HANDLED


}
Do
kładnie te linijki:
	if (player_b_dagon[id] == 1) BLUE = 175
else if (player_b_dagon[id] == 2) BLUE = 225
else if (player_b_dagon[id] > 2) BLUE = 255


A tu ss:
Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych