Dam po pare plusow
Dodano 17 maj 2011 - 13:45:
refresh
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 16.05.2011 20:24
Napisano 17.05.2011 17:09
/* *************************C*H*A*N*G*E*L*O*G***********************************/
/* 0.01 - Silnik wykonany przez Zaszka - dzięki ********************************/
/* 0.02 - Juz wkrtotce *********************************************************/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
new const gszPlugin[] = "X-HNS Mod";
new const gszVersion[] = "0.01";
new const gszAuthor[] = "Zaszka";
new const gszPrefix[] = "[X-HNS Mod]";
new const gszPrefixShop[] = "[X-HNS | Sklep]";
new iExp[33],iLvl[33];
new cKill,g_vault;
new const LEVELS[20] = {0,200,400,600,800,1000,1200,1400,1600,1800,2000,2200,2500,2800,3100,3500,4800,5600,6400,7800}
new const zycieklasy[] = { 100,1000,300,100,200 }
new const klasa[5][] = {
"Brak",//0
"Barbarynca",//1
"Mnich",//2
"Nekromanta",//3
"Paladyn VIP"//4
};
new klasagracza[33] = 0
public plugin_init(){
register_plugin(gszPlugin,gszVersion,gszAuthor)
register_clcmd("say /klasa","WybierzKlase")
register_clcmd("say_team /klasa","WybierzKlase")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
register_event("DeathMsg", "EventSmierci", "a");
set_task(1.0, "hud_prethink",_,_,_, "b")
g_vault = nvault_open("TestExpSave");
cKill = register_cvar("amx_exp_kill", "20");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "hud_prethink");
}
public WybierzKlase(id){
new menu;
if(is_user_bot(id))
menu = menu_create("Wybierz klase", "handle_klasa")
menu_additem(menu, " Barbarzynca");
menu_additem(menu, " Mnich");
menu_additem(menu, " Nekromanta");
menu_additem(menu, " Paladyn VIP");
menu_display(id,menu,0)
}
public handle_klasa(id,menu,item){
switch(item) {
case 0:{
klasagracza[id]=1
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 1:{
klasagracza[id]=2
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
klasagracza[id]=3
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:{
if(!access(id,ADMIN_IMMUNITY))
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 2.5);
show_hudmessage(id, "Nie masz Vipa");
}
else
{
klasagracza[id]=4
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public EventSmierci(){
new iKiller = read_data(1);
new iVictim = read_data(2);
new gNumExp = get_pcvar_num(cKill);
new Kid[32],Vid[32];
get_user_name(iKiller, Kid, 31);
get_user_name(iVictim, Vid, 31);
if(get_user_team(iKiller) != get_user_team(iVictim)) {
iExp[iKiller] += gNumExp;
ColorChat(iKiller, GREEN, "%s^x01 Otrzymales^x04 %d^x01 expa za zabicie gracza^x04 %s",gszPrefix,gNumExp, Vid);
}
SprawdzPoziom(iKiller);
Zapisz(iKiller);
}
public Odrodzenie(id){
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
return;
set_user_health(id, zycieklasy[klasagracza[id]])
if(klasagracza[id]==3){
set_user_armor(id, 500)
}
}
public client_connect(id){
klasagracza[id]=0;
set_task(1.0,"hud",id)
Wczytaj(id);
}
public client_disconnect(id){
klasagracza[id]=0;
Zapisz(id);
}
public Zapisz(id){
new NameID[32];
get_user_name(id,NameID,31);
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID);
format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Wczytaj(id){
new NameID[32];
get_user_name(id,NameID,31);
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID);
format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new PEXP[32], PLEV[32];
iExp[id] = str_to_num(PEXP);
iLvl[id] = str_to_num(PLEV);
parse(vaultdata, PEXP, 31, PLEV, 31);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SprawdzPoziom(id) {
while(iExp[id] >= LEVELS[iLvl[id]]){
ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Gratulacje! Awansowales na kolejny poziom [%i]!",gszPrefix,iLvl[id]+1)
iLvl[id] += 1
}
Zapisz(id);
}
public hud_prethink(id){
new text[512];
format(text,511,"Klasa: %s HP Klasy %d Poziom %i Exp %i", klasa[klasagracza[id]], zycieklasy[klasagracza[id]], iLvl[id], iExp)
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end()
}
Napisano 17.05.2011 19:45
Napisano 18.05.2011 14:06
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
Napisano 18.05.2011 14:10
wydaje się że all ok (tak na szybko przeleciałem) ale tyle modułów ?
Napisano 18.05.2011 16:49
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
Napisano 18.05.2011 20:58
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych