Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wywołanie sprita.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 15.05.2011 21:04

Witam jak wywołać sprite na graczu.
Chodzi mi o to że gdy np wpiszemy.
/boom
używa się na nas sprite.
Coś w stylu wybuchu.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 15.05.2011 21:37

gotowych efektów jest kilkanaście do tego większość ma opcje do ustawienia, więc kombinacji jest naprawdę dużo, poczytaj opisy w messages_const.inc
  • +
  • -
  • 0

#3 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 16.05.2011 18:47

Ale własnie ja chcę wywołać własnego sprita a co do tych efektów jest jakiś spis który pokazuje ich wygląd lub opisuję ?
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.05.2011 19:37

No pisałem Ci

poczytaj opisy w messages_const.inc

tylko że to po angielsku
  • +
  • -
  • 0

#5 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 16.05.2011 20:27

Aha ale tam nie mogę za nic znaleźć jak wywołać własny ; /
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#6 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.05.2011 23:14

Tworzenie sprite na graczu - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Co prawda opisane łopatologicznie i z błędami ale kod sam w sobie działa - początki mojego scriptingu :P

Albo jak chcesz prościej to po dodaniu precache
set_sprite(id, sprite, radius){
        new vOrigin[3];
        get_user_origin(id, vOrigin, 0);

        message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, vOrigin);
        write_byte(TE_EXPLOSION;
        write_coord(vOrigin[0]);
        write_coord(vOrigin[1]);
        write_coord(vOrigin[2]);
        write_short(sprite);
        write_byte(radius);
        write_byte(18);
        write_byte(6);
        message_end();
}

Użytkownik diablix edytował ten post 16.05.2011 23:16

  • +
  • -
  • 1

#7 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 17.05.2011 16:02

Dałem ci + bo to niby dobry temat lecz nie rozumiem za bardzo tego co tam napisałeś.
Zrobiłem nową funkcje
public test(id)
{
new dym;
dym = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/Poof.spr");

set_sprite(player_origin[3], sprite, radius){
        message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, player_origin);
        write_byte(TE_EXPLOSION) //wg uznania;
        write_coord(player_origin[0]); //ja użylem żeby działał na pozycje gracza. Oczywiście można według własnego uznania;
        write_coord(player_origin[1]);
        write_coord(player_origin[2]);
        write_short(sprite); //bedziemy ustalac nasz sprite;
        write_byte(radius); //bedzie uzywany do nadania sprite (promien razenia);
        write_byte(18);
        write_byte(6);
        message_end();
}
	
}
I funkcji której chciałem użyć sprita
new player_origin[3]; //tworzymy index, wczesniej uzywany w funkcji;
get_user_origin(ent, player_origin, 0);

set_sprite(player_origin, dym, 40); //index, wybrany sprite, wielkość promienia;

A wywala mi taki błąd
error 017: undefined symbol "ent"
warning 215: expression has no effect
warning 215: expression has no effect
error 001: expected token: ";", but found ")"
error 029: invalid expression, assumed zero
fatal error 107: too many error messages on one line

Gdy dodałem zmienną
new ent;
wyskakuje mi inny błąd
error 017: undefined symbol "set_sprite"

Użytkownik ELOS edytował ten post 17.05.2011 16:07

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#8 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 17.05.2011 16:16

może tak:

public test(id)
{

new dym = precache_model("sprites/Poof.spr");
set_sprite(id, dym, 500)
}

stock set_sprite(id, sprite, radius)
{
new orgin[3]
get_user_origin(id, orgin, 0)
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_EXPLOSION)
write_coord(orgin[0])
write_coord(orgin[1])
write_coord(orgin[2])
write_short(sprite);
write_byte(radius);
write_byte(18);
write_byte(6);
message_end();
}

Użytkownik Cypis' edytował ten post 17.05.2011 16:21

  • +
  • -
  • 0

#9 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 17.05.2011 16:21

error 017: undefined symbol "set_sprite"

warning 217: loose indentation

error 029: invalid expression, assumed zero

error 017: undefined symbol "set_sprite"

error 017: undefined symbol "radius"

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#10 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 17.05.2011 16:27

umnie kompiluje
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Patryk"

new dym

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd ("test", "test");
}

public plugin_precache()
dym = precache_model("sprites/Poof.spr");

public test(id)
set_sprite(id, dym, 500);

stock set_sprite(id, sprite, radius)
{
new orgin[3];
get_user_origin(id, orgin, 0);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(orgin[0]);
write_coord(orgin[1]);
write_coord(orgin[2]);
write_short(sprite);
write_byte(radius);
write_byte(18);
write_byte(6);
message_end();
}


  • +
  • -
  • 1

#11 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 17.05.2011 17:54

Cypis' Działa dzięki a jak zmniejszyć rozmiar sprita i czas pokazywania? chodzi mi o to iż ten sprite to jest model chmurki i chce aby ta chmurka pokazywała się gdy coś wywołamy i się niby robi ale jest duża i lecą tak jak by odłamki.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#12 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 17.05.2011 18:33

zmniejsz w tym set_sprite(id, dym, 500); z 500 na mniejszą i tu write_byte(6); zmieniasz 6 na liczę w sekundach jaką chcesz chyba.
  • +
  • -
  • 0

#13 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 17.05.2011 20:49

zmniejsz w tym set_sprite(id, dym, 500); z 500 na mniejszą i tu write_byte(6); zmieniasz 6 na liczę w sekundach jaką chcesz chyba.

Z tego nic nie działa
to 1 dałem na 20 nadal duże a to 2 dałem na 50 i nadal krótko.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#14 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 18.05.2011 15:12

#define	TE_EXPLOSION                3        // Additive sprite, 2 dynamic lights, flickering particles, explosion sound, move vertically 8 pps
// write_byte(TE_EXPLOSION)
// write_coord(position.x)
// write_coord(position.y)
// write_coord(position.z)
// write_short(sprite index)
// write_byte(scale in 0.1's)
// write_byte(framerate)
// write_byte(flags)
//


Framerate to nie jest czas sprita -.-

#15 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 18.05.2011 17:41

Czyli w końcu co mam robić ?
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#16 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 22.05.2011 20:08

Nie można racze określić jak długo ma trwać efekt sprita.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych