z tym może być problem?
public normalspeed(id){
id -= 666;
set_user_maxspeed ( id, 1.0)
ColorChat(id,GREEN,"Uuuu, Juz biegasz normalnie");
}
public normalgrava(id){
id -= 666;
set_user_gravity (id, 1.0 )
ColorChat(id,GREEN,"Przykro nam, skonczyla ci sie grawitacja");
}
I z tym:
case 1:
{
if(PlayerKoks[id] >= 20)
{
set_pev(id, pev_health, pev(id, pev_health) + 100.0);
ColorChat(id,GREEN,"Brawo. Zakupiles +100hp");
PlayerKoks[id] -= 20;
}
else
{
ColorChat(id, BLUE, "Masz za malo koksu!");
}
}
case 2:
{
if(PlayerKoks[id] >= 35)
{
set_user_gravity (id, 0.75 )
ColorChat(id,RED,"Brawo. Masz mniejsza grawitacje przez 5sek.");
set_task( 5.0, "normalgrava", id + 666 );
PlayerKoks[id] -= 35;
}
else
{
ColorChat(id,BLUE,"Masz za malo koksu");
}
}
case 3:
{
if(PlayerKoks[id] >= 35)
{
set_user_maxspeed ( id, 1.3)
set_pev(id, pev_speed, pev(id, pev_speed) + 95);
ColorChat(id,GREEN,"Brawo. Jestes szybki przez 5sek.");
set_task( 5.0, "normalspeed", id + 666 );
PlayerKoks[id] -= 35;
}
else
{
ColorChat(id,BLUE,"Masz za malo koksu!");
}
}
case 4:
{
if(PlayerKoks[id] >= 50)
{
ColorChat(id,GREEN,"Gratulacje, odnowiles skille");
PlayerKoks[id] -= 50;
uzylreki[id] = false;
uzylzamrozenia[id] = false;
uzylduszka[id] = false;
uzylrespawn[id] = false;
uzyldysku[id] = false;
uzylapteczki[id] = false;
}
else
{
ColorChat(id,BLUE,"Masz za malo koksu!");
}
}
case 5:
{
if(PlayerKoks[id] >= 35)
{
PlayerKoks[id] -= 35;
set_task( 1.0, "losowanie", id + 666 );
}
ColorChat(id, BLUE, "Masz za malo koksu!");
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
Jakby co moge dac ci diablix sma na pw to bys poprawil ale nie udostepniaj bo wstyd bo troche bugow jest
jak sie naprawi to sie wyda wersje final
Jak się sprawdza komendą FL_CLIENT?
Nigdy tego nie robilem.