Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

He nie odpycha


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 15.05.2011 19:25

Cześć
Mam taki kod:


RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "fw_ThinkGrenade");


public fw_ThinkGrenade(entity)
{
new id = read_data(1)

if (!pev_valid(entity)) return HAM_IGNORED;

static Float:dmgtime
pev(entity, pev_dmgtime, dmgtime)

if (dmgtime > get_gametime())
return HAM_IGNORED;

if (!is_user_connected(pev(entity, pev_owner)))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(pev(entity, pev_owner))!=CSW_HEGRENADE)
return HAM_IGNORED;

new Float:origin[3], Float:origin2[3];


//new Float:sila = odpychhe[id] * 150.0;
new Float:sila = odpychhe[id] * 150.0;
new Float:dystans_wybuchu = odpychhe[id] * 200.0;

for(new i=1;i<33;i++)if(is_user_alive(i)){
entity_get_vector(i, EV_VEC_origin, origin2);entity_get_vector(entity, EV_VEC_origin, origin);

new Float: wynik = sila - (sila*(get_distance_f(origin, origin2)/dystans_wybuchu));

if(sila)set_velocity_from_origin(i, origin, wynik);
}

//engfunc(EngFunc_RemoveEntity, entity)
return HAM_SUPERCEDE;
}
stock get_velocity_from_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed, Float:fVelocity[3] )
{
new Float:fEntOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fEntOrigin );



new Float:fDistance[3];
fDistance[0] = fEntOrigin[0] - fOrigin[0];
fDistance[1] = fEntOrigin[1] - fOrigin[1];
fDistance[2] = fEntOrigin[2] - fOrigin[2];

new Float:fTime = ( vector_distance( fEntOrigin,fOrigin ) / fSpeed );

fVelocity[0] = fDistance[0] / fTime;
fVelocity[1] = fDistance[1] / fTime;
fVelocity[2] = fDistance[2] / fTime;

return ( fVelocity[0] && fVelocity[1] && fVelocity[2] );
}

stock set_velocity_from_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed )
{
new Float:fVelocity[3];
get_velocity_from_origin( ent, fOrigin, fSpeed, fVelocity )

entity_set_vector( ent, EV_VEC_velocity, fVelocity );

return ( 1 );
}


I plugin nie odpycha
mam dodane 4 pkt. w odpychajacego he i buba
Daje plusy!

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.05.2011 12:45

if(get_user_weapon(pev(entity, pev_owner))!=CSW_HEGRENADE)
return HAM_IGNORED;

wywal to
  • +
  • -
  • 2

#3 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 16.05.2011 13:48

Ok dzięki
Można zamknąć
Jak poradzę sobie z tym
Host_Error: WriteDest_Parm: not a client - AMXX.pl: Support AMX Mod X

#4 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 489
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 16.05.2011 18:18

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: można zamknąć

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych