Nie mogę sobie poradzić z warunkiem - jeżeli gracz ma 2 FLASHE. Proszę o pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pytanie odnośnie warunku broni
Temat rozp.
kyriuch
, 15.05.2011 09:06
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15.05.2011 09:06
#2
Napisano 16.05.2011 12:58
wiec tak nie jestem pewien
if(get_user_weapon(id) == CSW_FLASHBANG && cs_get_weapon_ammo( get_pdata_cbase( id, 373 ) ) == 2){
//2 fleshe
}
tylko to pobiera ammo tylko jeśli gracz własnie trzyma tego flesha
lub
if(cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG) == 2){
//2 fleshe
}
pobiera ci w dowolnym momencie to drugie chyba jest poprawne
if(get_user_weapon(id) == CSW_FLASHBANG && cs_get_weapon_ammo( get_pdata_cbase( id, 373 ) ) == 2){
//2 fleshe
}
tylko to pobiera ammo tylko jeśli gracz własnie trzyma tego flesha
lub
if(cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG) == 2){
//2 fleshe
}
pobiera ci w dowolnym momencie to drugie chyba jest poprawne
#3
Napisano 16.05.2011 14:20
Na przyszłość dla innych napisałem to podobnie do DarkGL'a i działa:
Thx za pomoc.
if(cs_get_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG)>1)
Thx za pomoc.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych