Witam chcialbym zrobic kilka mocy dla klasy ktorych sie jak itemow uzywa na e. np archy fireshield czy teleport. Mam juz moc na teleport tylko ze ona jest na e a chcialbym zeby byla np mozliwa pod bindem albo np pod klawiszem "v" zeby jak ta klasa bedzie miala item zeby nie wlaczaly sie 2 rzeczy za jednym razem.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Klawisze do mocy
Temat rozp. HardcoR AnGeL, 14.05.2011 13:39
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14.05.2011 13:39
#2
Napisano 14.05.2011 13:47
rejestrujesz w plugin init np. +moc z przekierowaniem do publica np. moce(id) potem w client_connect bindujesz mu np. na V -> +moc.
i potem:
i potem:
public moce (id){ if(moc1[id]>0) megamoc(id) if(moc2[id]>0) megamoc1(id) if(moc3[id]>0) megamoc2(id) }Tak chyba najprościej.
#3
Napisano 14.05.2011 14:01
a moglbys jasniej wytlumaczyc? ale i tak masz plusa
#4
Napisano 14.05.2011 14:10
ook dzięki to wiem jak zrobic binda tylko nie rozumiem tego
czyli mam np zmienic c_teleport na megamoc // ?
a potem w
dodac :
if(moc1[id]>0) megamoc(id)
czyli mam np zmienic c_teleport na megamoc // ?
a potem w
public client_authorized(id)
dodac :
client_cmd(id,"unbind ^"klawisz^"");
client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"+megamoc^""); // ?
#5
Napisano 14.05.2011 14:16
if(c_teleport[id]>0) public z dana moca(id)
#6
Napisano 14.05.2011 14:24
ok zaraz będę to robil wiec jakby co będę pisal w razie pomocy
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych