Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin Przywitanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 batista

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Mława
Offline

Napisano 12.05.2011 18:23

Szukam pluginu że jak wbije jakiś gracz to jest odgrywany jakiś dźwięk np: Siema eniu
  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 12.05.2011 18:52

Spróbuj:

/*
* Plays a welcome sound to the player who connects
*
* by White Panther
*
* v1.0
*
* v1.1:
* - addition to add easily own sounds
*
* v1.2.1:
* - bug with not playing sounds to client fixed
* - added file exist check for soundfile
*
* v1.2.3:
* - changes:
* - way of giving id to timer
*/

#include <amxmodx>

// change this number to the amount of sounds u have
#define Maxsounds 2

// add here your sounds, sounds must be somewhere in <ModDir>/sounds
// format must be like: {"misc/sound1","ambience/sound2"}
new soundlist[Maxsounds][] = {"misc/dziendobry", "misc/dziendobry"}

new plugin_author[] = "White Panther"
new plugin_version[] = "1.2.3"

public plugin_init(){
register_plugin("Connect Sound",plugin_version,plugin_author)
register_cvar("connectsound_version",plugin_version,FCVAR_SERVER)
}

public plugin_precache(){
for ( new a = 0; a < Maxsounds; a++ ){
new temp[128]
format(temp,127,"sound/%s.wav", soundlist[a])
if ( file_exists(temp) ){
new soundfile[128]
format(soundfile,127,"%s.wav", soundlist[a])
precache_sound( soundfile )
}
}
}

public client_putinserver(id){
set_task(1.0,"consound",100+id)
}

public consound(timerid_id){
new id = timerid_id - 100
new Usertime
Usertime = get_user_time(id, 0)
if ( Usertime <= 0 ){
set_task(1.0,"consound",timerid_id)
}else{
new i = random(Maxsounds)
client_cmd(0,"spk ^"%s^"",soundlist[i])
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych