Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ograniczenie dodatkowych lub wampirzych obrazen


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 scimit

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Twój Stary
Offline

Napisano 12.05.2011 17:45

Witam, mam takie pytanie:
jak można zrobić, żeby np. jak mam w klasie że dodaje 2 dmg po naładowaniu noża, to że maksymalnie jest 10?
To samo z wampirzymi obrazeniami.
Z góry dziękuję za odpowiedź. Daję +
Sorry jak był już taki temat, bynajmniej takiego nie zauważyłem.

Jakby ktoś mi to mógł zrobić to wysyłam sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 góruś

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grójec
Offline

Napisano 12.05.2011 17:54

przykładowo
case Paladyn:   
{
if(player_b_damage[id]<=10)
{
show_hudmessage(id, "+2 do obrazen dmg")
player_b_damage[id]+=2
}
else
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc dodatkowych obrazen to 10.")
}

co do obrażeń wampira, zamień player_b_damage[id] na player_b_vampire[id]
  • +
  • -
  • 1

Piszesz na gg w sprawie pomocy? Z góry ignore, pozdrawiam.

CS 1.6 Download
Serwery CS
Cs nonsteam download


#3 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 13.05.2011 00:04

ale tak nie lepiej robić nowa zmienna

zerować ja w roundstart

bo tutaj jak wpisze np /drop to sie zeruje all ..
  • +
  • -
  • 0

#4 scimit

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Twój Stary
Offline

Napisano 13.05.2011 12:44

THX góruś :-)
Masz +
Do zamknięcia
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych