Skocz do zawarto艣ci

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w wi臋kszo艣ci spo艂eczno艣ci internetowych musisz si臋 zarejestrowa膰 aby m贸c odpowiada膰 lub zak艂ada膰 nowe tematy, ale nie b贸j si臋 to jest prosty proces w kt贸rym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz si臋 do temat贸w i for, aby otrzymywa膰 automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza spo艂eczno艣ciowego
  • Stw贸rz sw贸j w艂asny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe do艣wiadczenia

Do艂膮czona grafika Do艂膮czona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdj臋cie

Ograniczenie dodatkowych lub wampirzych obrazen


  • Zamkni臋ty Temat jest zamkni臋ty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 scimit

    呕yczliwy

  • U偶ytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Post贸w:21
  • Imi臋:Brak
  • Lokalizacja:Tw贸j Stary
Offline

Napisano 12.05.2011 17:45

Witam, mam takie pytanie:
jak mo偶na zrobi膰, 偶eby np. jak mam w klasie 偶e dodaje 2 dmg po na艂adowaniu no偶a, to 偶e maksymalnie jest 10?
To samo z wampirzymi obrazeniami.
Z g贸ry dzi臋kuj臋 za odpowied藕. Daj臋 +
Sorry jak by艂 ju偶 taki temat, bynajmniej takiego nie zauwa偶y艂em.

Jakby kto艣 mi to m贸g艂 zrobi膰 to wysy艂am sma

Za艂膮czone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 g贸ru艣

    Profesjonalista

  • U偶ytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Post贸w:164
  • GG:
  • Imi臋:Damian
  • Lokalizacja:Gr贸jec
Offline

Napisano 12.05.2011 17:54

przyk艂adowo
case Paladyn:   
{
if(player_b_damage[id]<=10)
{
show_hudmessage(id, "+2 do obrazen dmg")
player_b_damage[id]+=2
}
else
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc dodatkowych obrazen to 10.")
}

co do obra偶e艅 wampira, zamie艅 player_b_damage[id] na player_b_vampire[id]
  • +
  • -
  • 1

Piszesz na gg w sprawie pomocy? Z g贸ry ignore, pozdrawiam.

CS 1.6 Download
Serwery CS
Cs nonsteam download


#3 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • U偶ytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidz膮cy

  • Post贸w:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imi臋:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 13.05.2011 00:04

ale tak nie lepiej robi膰 nowa zmienna

zerowa膰 ja w roundstart

bo tutaj jak wpisze np /drop to sie zeruje all ..
  • +
  • -
  • 0

#4 scimit

    呕yczliwy

  • Autor tematu
  • U偶ytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Post贸w:21
  • Imi臋:Brak
  • Lokalizacja:Tw贸j Stary
Offline

Napisano 13.05.2011 12:44

THX g贸ru艣 :-)
Masz +
Do zamkni臋cia
  • +
  • -
  • 0




U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 0

0 u偶ytkownik贸w, 0 go艣ci, 0 anonimowych