Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

moc wyrzucania broni zawsze 1/1


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.05.2011 09:54

Robilem wszystko po tym poradniku :
[Tutorial] Moc wyrzucenie broni przeciwnikowi - AMXX.pl: Support AMX Mod X

I item zawsze jest 1/1 jak to naprawić...


new player_b_drop[33] = 1

player_b_drop[id] = 0

if (player_b_drop[id] > 0) 
	{
		num_to_str(player_b_drop[id],TempSkill,10)
		add(itemEffect,199,"Masz 1/")
		add(itemEffect,199,TempSkill)
		add(itemEffect,199,"Na wyrzucenie broni przeciwnikowi<br>")
	}

case 92:
		{
			player_item_name[id] = "Trad Ghula"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_drop[id] = random_num(20,35)
			item_durability[id] =random_num(40,60)

			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 1/%i Szans Na wrzucenie broni przeciwnikowi",player_item_name[id],player_b_drop[id])       
		}

public add_bonus_drop(attacker_id,id)
{
        if(player_b_drop[attacker_id] > 0||c_drop[attacker_id] > 0&& get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id)) 
        {
                if (random_num(1,player_b_drop[attacker_id]) == 1)
                        engclient_cmd(id, "drop")
                else if (random_num(1,c_drop[attacker_id]) == 1)
                        engclient_cmd(id, "drop")
        }
        return PLUGIN_HANDLED
}

if(player_b_drop[id]>0)
        {
                if(player_b_drop[id]>5) player_b_drop[id]-=random_num(0,2)
                else if(player_b_drop[id]>2) player_b_drop[id]-=random_num(0,1)
                else if(player_b_drop[id]>1) player_b_drop[id]-=random_num(-1,1)
        }

  • +
  • -
  • 0

#2 Dalinor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Rabka :)
Offline

Napisano 10.05.2011 13:09

Tutaj wszystko jest dobrze. Pokaż sma, albo podeślij na PW.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych