Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Moc nekro także dla innej klasy.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.05.2011 06:54

Jak w tytule, jak zrobić żeby i nekromanta i inna klasa mogli używać leczenia zmarłych.
  • +
  • -
  • 0

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 09.05.2011 13:10

Biegły w diablo nie jestem, ale spróbuj tak:

W public RoundStart znajdź:

		if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0


Pod tym dodaj:

		if(player_class[i] == Nazwa_klasy) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0



W public CurWeapon na dole znajdź:

		if(player_class[id] == Nekromanta) g_haskit[id] = true
else g_haskit[id] = false


Pod tym dodaj:

		if(player_class[id] == Nazwa_klasy) g_haskit[id] = true
else g_haskit[id] = false



W public select_class_menu(id, key) znajdź klasę która ma mieć wskrzeszanie i dodaj do jej case to:
g_haskit[id] = 1

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 09.05.2011 13:15

  • +
  • -
  • 0

#3 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.05.2011 20:59

A czy to się nie pogryzie jak będą używać tego 2 klasy naraz ?
Bo w swoim diablo chyba miałem tak samo i chyba to nie działało w pełni poprawnie.

Użytkownik Death_Player edytował ten post 09.05.2011 20:59

  • +
  • -
  • 0

#4 Dalinor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Rabka :)
Offline

Napisano 10.05.2011 05:33

Pogryzie się. Będzie działać tylko klasie, która jest druga w kolejności do ustawienia g_haskit.

if(player_class[i] == Nekromanta || player_class[i] == TwojaKlasa) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0


if(player_class[id] == Nekromanta || player_class[i] == TwojaKlasa) g_haskit[id] = true
else g_haskit[id] = false


No i w case:
g_haskit[id] = 1


Wtedy się nie będzie gryźć ^^
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych