if(!is_user_alive(id) || (channel != 3))
w
public EmitSound(id, channel, const sample[])
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 07.05.2011 16:28
if(!is_user_alive(id) || (channel != 3))
public EmitSound(id, channel, const sample[])
Napisano 07.05.2011 16:34
/* Constants for emit_sound() */ /* Channels */ #define CHAN_AUTO 0 #define CHAN_WEAPON 1 #define CHAN_VOICE 2 #define CHAN_ITEM 3 #define CHAN_BODY 4 #define CHAN_STREAM 5 /* allocate stream channel from the static or dynamic area */ #define CHAN_STATIC 6 /* allocate channel from the static area */ #define CHAN_NETWORKVOICE_BASE 7 /* voice data coming across the network */ #define CHAN_NETWORKVOICE_END 500 /* network voice data reserves slots (CHAN_NETWORKVOICE_BASE through CHAN_NETWORKVOICE_END). */
Napisano 07.05.2011 16:58
public EmitSound(id, channel, sample[])
{
if(!is_user_alive(id))
{
return FMRES_IGNORED;
}
if(equal(sample, "weapons/knife_", 14))
{
if(equal(sample, "weapons/knife_hitwall1.wav") || equal(sample, "weapons/knife_hitwall1.wav"))
{
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "prison_volta/uderzenie_mur.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
return FMRES_SUPERCEDE
}
else if(equal(sample, "weapons/knife_hit1.wav") || equal(sample, "weapons/knife_hit2.wav"))
{
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "prison_volta/hit1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
return FMRES_SUPERCEDE
}
else if(equal(sample, "weapons/knife_hit3.wav") || equal(sample, "weapons/knife_hit4.wav"))
{
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "prison_volta/hit2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
return FMRES_SUPERCEDE
}
else if(equal(sample, "weapons/knife_slash1.wav") || equal(sample, "weapons/knife_slash2.wav"))
{
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "prison_volta/machanie.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
return FMRES_SUPERCEDE
}
else if(equal(sample, "weapons/knife_stab.wav"))
{
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "prison_volta/prawy_przycisk.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
return FMRES_SUPERCEDE
}
else if(equal(sample, "weapons/knife_deploy.wav") || equal(sample, "weapons/knife_deploy1.wav"))
{
return FMRES_SUPERCEDE
}
}
if(equali(sample, "common/wpn_denyselect.wav") || equali(sample, "items/nvg_on.wav") || equali(sample, "items/nvg_off.wav"))
{
return FMRES_SUPERCEDE
}
return FMRES_IGNORED
}
Napisano 07.05.2011 18:05
Napisano 07.05.2011 18:53
To dlatego nieraz dzwieku moze zablokowac bo za dlugo sprawdza ?Znam coś idealnego w tej sytuacji: drzewo reTRIEval z celltrie.inc
Jest to najszybsza dostępna w amxxowym Pawnie metoda porównywania tekstów, zbudowanie drzewa jest dość kosztowne, ale potem w użycie jest bardzo przyjemne
Napisano 07.05.2011 19:36
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych