Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Klasa z itemem AWP Sniper

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Shak33

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Jakieś
  • Lokalizacja:Cali
Offline

Napisano 07.05.2011 15:10

Witam czy ktoś z państwa wie jak przyrównać przedmiot np. AWP Sniper do danej klasy? To pewnie trzeba w case coś wpisać tylko co ;>?
  • +
  • -
  • 0

#2 GOH4n

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 07.05.2011 15:16

W public takedamage zamien
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)

na

if(weapon == CSW_AWP && (informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 || klasa_gracza[idattacker] == XXX))

XXX = nazwa klasy
  • +
  • -
  • 1

#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 07.05.2011 17:38

Można też tak:

do public TakeDamage... dodaj:

	if(weapon == CSW_AWP)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Nazwa_klasy))
damage = float(health);
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych