Jest to edytowany Bollnas Course Maker z nowymi typami bloków, trochę spolszczony.
Udostępniam go do użytku publicznego.
Działa z Expmodem by Exolent.
FoxCourseMaker.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins/
w cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini
dodajemy na końcu
FoxCourseMaker.amxx
Tutaj zmieniamy na swoje blocki. I wrzucamy je na FTP, w przeciwnym razie nie ruszy serwer.
new const g_model_platform[] = "models/CsFox/Normal/platforma.mdl";
new const g_model_trawa[] = "models/CsFox_Random/Normal/grass.mdl";
new const g_model_drewno[] = "models/CsFox_Random/Normal/podloga.mdl";
new const g_model_glass[] = "models/CsFox_Random/Normal/glass.mdl";
new const g_model_bunnyhop[] = "models/CsFox/Normal/bunnyhop.mdl";
new const g_model_damage[] = "models/CsFox/Normal/damage.mdl";
new const g_model_healer[] = "models/CsFox/Normal/heal.mdl";
new const g_model_no_fall_damage[] = "models/CsFox/Normal/nofall.mdl";
new const g_model_ice[] = "models/CsFox/Normal/lod.mdl";
new const g_model_trampoline[] = "models/CsFox/Normal/trampka.mdl";
new const g_model_speed_boost[] = "models/CsFox/Normal/speed.mdl";
new const g_model_death[] = "models/CsFox/Normal/skull.mdl";
new const g_model_low_gravity[] = "models/CsFox/Normal/gravita.mdl";
new const g_model_honey[] = "models/CsFox/Normal/honey.mdl";
new const g_model_duck[] = "models/CsFox/Normal/platforma.mdl";
new const g_model_ct_barrier[] = "models/CsFox/Normal/ct.mdl";
new const g_model_t_barrier[] = "models/CsFox/Normal/tt.mdl";
new const g_model_vip[] = "models/CsFox/Normal/vipblock.mdl";
new const g_model_no_slow_down_bunnyhop[] = "models/CsFox/Normal/bunnyhop.mdl";
new const g_model_delayed_bunnyhop[] = "models/CsFox/Normal/dbhop.mdl";
new const g_model_invincibility[] = "models/CsFox/Normal/niesmiertelka.mdl";
new const g_model_stealth[] = "models/CsFox/Normal/duszek.mdl";
new const g_model_boots_of_speed[] = "models/CsFox/Normal/buty.mdl";
new const g_model_moneyblock[] = "models/CsFox/Normal/kasa.mdl";
new const g_model_kamuflaz[] = "models/CsFox/Normal/kamu.mdl";
new const g_model_melanz[] = "models/CsFox/Normal/impreza.mdl";
new const g_model_sg[] = "models/CsFox/Normal/granaty.mdl";
new const g_model_he[] = "models/CsFox/Normal/granaty.mdl";
new const g_model_granaty[] = "models/CsFox/Normal/granaty.mdl";
new const g_model_bron[] = "models/CsFox/Normal/weapon.mdl";
Tutaj zmieniamy swoje dźwięki do poszczególnych akcji ( kasa = exp ). Nie podajemy na początku folderu sounds!
new const g_sound_invincibility[] = "Fox/niesm.wav";
new const g_sound_stealth[] = "Fox/duch.wav";
new const g_sound_boots_of_speed[] = "Fox/buty.wav";
new const g_sound_camouflage[] = "Fox/kamu.wav";
new const g_sound_melanz[] = "Fox/melanz.wav";
new const g_sound_kasa[] = "Fox/kasa.wav";
+BMgrab / -BMgrab - Przesuwanie blocków
/bm - Główne menu
Więcej w .sma
Blocki:
Bunnyhop
NoSlow Bunnyhop
Opozniony Bunnyhop
Obrazenia
Lecznie
Brak obrazen po upadku
Lód
Trampolina
Przyspieszenie ( strzalka )
Smierć
Niska grawitacja
Miod
Kucanie
Bariera CT
Bariera TT
Bariera Anty Vip
Szkło
Platforma
Trawa
Drewno
Niesmiertelnosc
Niewidzialnosc
Buty szybkosci
Money / Exp Block
Kamuflaż
Melanż
Smoke
He
Granaty
Dowolna bron
Oryginalny Course Maker z mojego serwera.
Oczywiście wyposażony w menu właściwości ( properties )
Niby nic specjalnego, ale przeglądając sieć trudno znaleźć działającego BMa.
Modele
Załączone pliki
Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 25.01.2012 15:06