Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Pytania o item

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 proelo

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:a co cie to
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.05.2011 11:24

Witam, czy mógłby mi ktoś napisać jak zrobić item - buty które dodają szybkości +20.
Drugie pytanie jak zrobić inne buty które np. dodają 15 szybkości i ponadto dzięki nim nie słychać kroków?
Jak zrobić item który zadaje obrazenia po naszej smierci np. 100 dmg na jakas tam odleglosc..
Czy mógłby mi ktoś napisać jak zrobić te itemy chodzi mi o ich działanie bo zwykły potrafie dodać..
  • +
  • -
  • 0

#2 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
Offline

Napisano 07.05.2011 11:32

1. w public Odrodzenie(id)

na sam koniec dodajesz:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu)
	{
		szybkosc_gracza[id] += 20.0;
	}


tam gdzie "+" przed = oznacza że dodajesz szybkośc jak chcesz odejmować to wstawiasz -

2. w Public odrodzenie dodajesz

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu)
	{
		szybkosc_gracza[id] += 15.0;
	}


plus rowniez w Public odrodzenie dodajesz

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu)
		set_user_footsteps(id, 1);


co do 3 itemu

wybuch po smierci

Użytkownik Grzesiek edytował ten post 07.05.2011 11:33

  • +
  • -
  • 1

#3 proelo

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:a co cie to
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.05.2011 12:10

Zeby przerobic to na przedmiot zamiast nazwa klasy musze dac nr przedmiotu?
  • +
  • -
  • 0

#4 GOH4n

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 07.05.2011 13:59

Nie, zamiast
 if(klasa_gracza[id] == Nazwa_klasy) 

dajesz

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)

  • +
  • -
  • 0

#5 proelo

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:a co cie to
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.05.2011 14:07

To właśnie miałem na myśli :)

Po kompilacji 5 ostrzezen chyba cos nie tak..

Użytkownik proelo edytował ten post 07.05.2011 14:21

  • +
  • -
  • 0

#6 GOH4n

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 07.05.2011 14:26

Co wyskakuje?
  • +
  • -
  • 0

#7 proelo

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:a co cie to
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.05.2011 14:27

Same ostrzeżenia dotyczace ostaniej lini czyli }
  • +
  • -
  • 0

#8 GOH4n

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 07.05.2011 14:30

A jak byla klasa to nie bylo tego bledu?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych