Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Bomb Explode 3 Sounds Pomóżcie
Temat rozp.
SzoGRAT
, 06.05.2011 13:53
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.05.2011 13:53
Witam mam problem. Mam plugin bomb explode 3 sounds chciałbym aby muzyka odtwarzała się od razu czyli 35 sekund przed wybuchem a nie jak to jest standardowo czyli 10. Pomóżcie +.
#2
Napisano 06.05.2011 14:03
/* --| uEdka.com - zapraszamy! */ #include <amxmodx> #include <csx> #define PLUGIN "Bomb Explode 3 Sounds" #define VERSION "0.3" #define AUTHOR "Simivar" public bomb_exploding () { new losowo = random_num(0,2) switch(losowo) { case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/packs.mp3") case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/packs1.mp3") case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/packs2.mp3") } } #define czas 35 // // new g_c4timer, pointnum; new bool:b_planted = false; new g_msgsync; public plugin_init() { /* --| Registering the plugin to show when you type amx_plugins.. */ register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); /* --| Registering a little cvar to see wich servers using this plugin */ register_cvar( "be3s_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY ); pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); g_msgsync = CreateHudSyncObj(); } public newRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); b_planted = false; } public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); } public bomb_planted() { b_planted = true; g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); dispTime() set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); } public bomb_defused() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public bomb_explode() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public dispTime() { if(!b_planted) { remove_task(652450); return; } if(g_c4timer >= 0) { if(g_c4timer > 13) { set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } else if(g_c4timer > 7) { set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); if(g_c4timer == czas) { set_task(0.1, "bomb_exploding", 0) } } else { set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); --g_c4timer; } } public plugin_precache() { precache_sound("misc/packs.mp3") precache_sound("misc/packs1.mp3") precache_sound("misc/packs2.mp3") return PLUGIN_CONTINUE }
#3
Napisano 06.05.2011 15:49
Niestety niedziała.. W ogóle nie odtwarza piosenek..
#4
Napisano 06.05.2011 15:51
jak ja miałem taki problem (że mp3 nie chciało puszczac sie) to nikt nie pomogl az se darowałem
osobiscie uwazam teraz ze ten plugin był modny 2 lata wstecz a nie teraz - są rsy na kazdym serwie prawie, inne dzwieki i to zbedne
osobiscie uwazam teraz ze ten plugin był modny 2 lata wstecz a nie teraz - są rsy na kazdym serwie prawie, inne dzwieki i to zbedne
#5
Napisano 06.05.2011 20:47
Ale ja chce pomocy, zadecydowałem że nie chce Roundsoundów, tylko ten plugin.
#6
Napisano 06.05.2011 21:15
to plugin przecież
w nim rsy ustawić musisz tylko i ścieżki do nich by odtwarzało bo taka rola pluginu rs nie? -.-
w nim rsy ustawić musisz tylko i ścieżki do nich by odtwarzało bo taka rola pluginu rs nie? -.-
#7
Napisano 07.05.2011 08:49
Gościu o co ci chodzi czekam na pomoc a nie twoje zbędne gadania na temat RoundSound!
#8
Napisano 07.05.2011 08:58
wybacz ja źle przeczytałem i na dodatek mi sie tematy pomyliły
spróbuj to
/* --| uEdka.com - zapraszamy! */
#include <amxmodx>
#include <csx>
#define PLUGIN "Bomb Explode 3 Sounds"
#define VERSION "0.3"
#define AUTHOR "Simivar"
public bomb_exploding () {
new losowo = random_num(0,2)
switch(losowo) {
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/packs.mp3")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/packs1.mp3")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/packs2.mp3")
}
}
#define czas 34
//
//
new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;
new g_msgsync;
public plugin_init()
{
/* --| Registering the plugin to show when you type amx_plugins.. */
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
/* --| Registering a little cvar to see wich servers using this plugin */
register_cvar( "be3s_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY );
pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}
public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}
public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}
public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}
public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}
public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}
if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
set_task(0.1, "bomb_exploding", 0)
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);
--g_c4timer;
}
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/packs.mp3")
precache_sound("misc/packs1.mp3")
precache_sound("misc/packs2.mp3")
return PLUGIN_CONTINUE
}
spróbuj to
Użytkownik Rafal_94 edytował ten post 07.05.2011 09:02
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych