Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nie działa moc klasyNie dziala natychmiastowe zabicie po strzale w glowe

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Grandi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:104
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Cs
Offline

Napisano 05.05.2011 12:51

Chciałem zrobić klasę, która zabija natychmiast, kiedy trafi w głowę. Czyli ktoś ma 500 hp, a ja mu jednym strzałem w głowę zabieram 501 hp. Napisałem coś takiego ale nie działa jak powinno tzn. czasami zabija od razu bez względu, czy strzeliłem w głowę, czy nie, a co jakiś czas w ogóle nie zabija od razu.
Kawałek *sma
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_attacker(idattacker) != HIT_HEAD && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}



@Ma ktoś jakiś pomysł?

Użytkownik Grandi edytował ten post 13.05.2011 18:07

  • +
  • -
  • 0

I'm Back






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych