CoD Stary
1. Otwieramy plik QTM_CodMod.sma.
2. Szukamy publica DajPrzedmiot.
3. W switch(przedmiot) dodajemy:
case nr. itemu:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(20, 40); //tutaj ustalamy z jakiego zakresu ma losować wartość itemu
}
4. W opisie itemu zmieniamy wartość jaką chcemy losować na LW np.:
"Zadajesz LW obrazen wiecej"
I teraz możemy użyć tej wartości w naszym itemie np. tak:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == numer itemu)
damage += float(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]);
CoD Nowy
1. Otwieramy .sma perku, jaki chcemy edytować.
2. Zmieniamy:
cod_register_perk(nazwa, opis)
Na:
cod_register_perk(nazwa, opis, 20, 40) //tutaj ustalamy z jakiego zakresu ma losować wartość itemu
(Pamiętaj, że argumenty "nazwa" i "opis", mogą nazywać się inaczej niż w przykładzie.)
3. W opisie perku zmieniamy wartość jaką chcemy losować na LW np.:
"Zadajesz LW obrazen wiecej"
4. Teraz dodajemy nową zmienną:
new wartosc_perku[33];
5. Zmieniamy:
public cod_perk_enabled(id)
Na:
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
6. Wewnątrz w/w publicu dodajemy:
wartosc_perku[id] = wartosc;
Przykładowe zastosowanie tej metody:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
SetHamParamFloat(4, damage+float(wartosc_perku[idattacker]))
return HAM_IGNORED;
}
Mam nadzieję, że coś zrozumieliście