Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dodanie menu

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 04.05.2011 15:30

Witam.

Mam problem z dodaniem mojego menu do cod moda. Otóż chciałem aby tam się zawarły przydatne funkcje takie jak drop itp. Oto moje menu:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "BoB0_"


public client_putinserver(id)
{
        client_cmd(id, "bind ^"x^" ^"say /menu")
}
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /menu", "menu");
	register_clcmd("radio2", "menu");
	register_clcmd("say /reset2", "reset2");
	// Add your code here...
}

public menu(id)
{
	new menu = menu_create("\rMenu", "wybieranie");
	menu_additem(menu, "\wPerk", "1", 0);
	menu_additem(menu, "\wWyrzuc Perk", "2", 0);
	menu_additem(menu, "\wSklep", "3", 0);
	menu_additem(menu, "\wResetuj Statystyki", "4", 0);
	menu_additem(menu, "\wLista Perkow", "5", 0);
	menu_additem(menu, "\wLista Klas", "6", 0);
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie")
	menu_display(id, menu, 0);
	ColorChat(id,GREEN,"[BingBang.eu]^x01 Wybrales menu pomocy.");
}
public wybieranie(id, menu, item)
{
        if (item == MENU_EXIT)
        {
                menu_destroy(menu)
                return PLUGIN_HANDLED;
        }
        new data[6], iName[64]
        new acces, callback
        menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
	new key = str_to_num(data)
	
	switch(key)
{
	case 1:
	{
		client_cmd(id,"say /perk")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	case 2:
	{
		client_cmd(id, "say /drop")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	case 3:
	{
		client_cmd(id, "say /sklep")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	case 4:
	{
		new menu = menu_create("Chcesz zresetowac statystyki?", "reset3");
		menu_additem(menu, "\wTak", "1", 0)
		menu_additem(menu, "\wNie", "2", 0)
	
		menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie")
		menu_display(id, menu, 0);
	}
	case 5:
	{
		client_cmd(id, "say /perki")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	case 6:
	{
		client_cmd(id, "say /klasy")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
        }
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED;
}
public reset3(id, menu, item)
{
	if (item == MENU_EXIT)
        {
                menu_destroy(menu)
                return PLUGIN_HANDLED;
        }
        new data[6], iName[64]
        new acces, callback
        menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
	new key = str_to_num(data)
	
	switch(key)
{
	case 1:
	{
		client_cmd(id, "say /reset")
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	case 2:
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
}
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED;
}

Jest to troche starsze menu ale problem jest ten sam. Gdy dodaje to menu do Cod'a, wszystko uporządkuję sma się skompiluje natomiast jeśli wejdę na serwer menu wyboru klas się nie wyświetla. Gdy wpiszę /klasa pokaże się menu frakcji i nic poza tym. Oto logi :
L 05/04/2011 - 16:11:04: Start of error session.
L 05/04/2011 - 16:11:04: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110504.log")
L 05/04/2011 - 16:11:04: [AMXX] Plugin file open error (plugin "blokuj_he.amxx")
L 05/04/2011 - 16:11:04: [AMXX] Plugin file open error (plugin "codperk_nanosuit.amxx")
L 05/04/2011 - 16:11:04: [AMXX] Plugin file open error (plugin "codperk_porazajacenaboje.amxx")
L 05/04/2011 - 16:11:04: [AMXX] Plugin file open error (plugin "codperk_teleport.amxx")
L 05/04/2011 - 16:11:04: [AMXX] Plugin file open error (plugin "codperk_elektromagnesmilitarny.amxx")
L 05/04/2011 - 16:11:05: Function "reset2" was not found
L 05/04/2011 - 16:11:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 05/04/2011 - 16:11:05: [AMXX] Run time error 19: function not found 
L 05/04/2011 - 16:11:05: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::plugin_init (line 132)
L 05/04/2011 - 16:11:05: Expected 0 parameters, got 2
L 05/04/2011 - 16:11:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 05/04/2011 - 16:11:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ExecuteForward")
L 05/04/2011 - 16:11:05: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::UstawNowaKlase (line 401)
L 05/04/2011 - 16:11:05: [AMXX]    [1] QTM_CodMod.sma::UsunUmiejetnosci (line 569)
L 05/04/2011 - 16:11:05: [AMXX]    [2] QTM_CodMod.sma::client_authorized (line 550)
L 05/04/2011 - 16:11:10: Expected 0 parameters, got 2
L 05/04/2011 - 16:11:10: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 05/04/2011 - 16:11:10: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ExecuteForward")
L 05/04/2011 - 16:11:10: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::UstawNowaKlase (line 401)
L 05/04/2011 - 16:11:10: [AMXX]    [1] QTM_CodMod.sma::UstawKlase (line 1434)
L 05/04/2011 - 16:11:10: Unhandled dynamic native error
L 05/04/2011 - 16:11:10: [AMXX] Run time error 10 (plugin "CodBots.amxx") (native "cod_set_user_class") - debug not enabled!
L 05/04/2011 - 16:11:10: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 05/04/2011 - 16:11:14: [nVault] Invalid vault id: 0

L 05/04/2011 - 16:11:14: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 05/04/2011 - 16:11:14: [AMXX] Run time error 10: native error (native "nvault_get")
. Prosiłbym o pomoc jak to naprawić lub jeśli komuś by się chciało dodać to menu do sma Cod'a które daję w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • -1

#2 Po prostu Paweł

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Pawłowice
Offline

Napisano 05.05.2011 14:08

Te błędy nie dotyczą tego pluginu. Tylko blokuj_he itd

#3 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 05.05.2011 20:24

Oj Paweł Paweł.....

Spójrz niżej. Te od blokuj_he to tylko że nie ma pluginów. Mnie inetersują tamte niżej.
  • +
  • -
  • 0

#4 Po prostu Paweł

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Pawłowice
Offline

Napisano 06.05.2011 19:05

i co te błędy wyskakują jak dodasz to menu? Nie wierzę

#5 Ucze

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:78
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Mszana Dolna
Offline

Napisano 06.05.2011 19:13

nvault masz odblokowane?
  • +
  • -
  • 0

#6 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 06.05.2011 19:14

To jest jak najbardziej możliwe. Wystarczy przeczytać logi. Najlepiej by było, gdybyś najpierw dodał te menu do .sma, a później je wrzucił.
  • +
  • -
  • 0

#7 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.05.2011 20:06

register_clcmd("say /reset2", "reset2");


public reset3(id, menu, item)


Yyyy chyba wypadało by aby cyferka się tu i tu zgadzała :P

Wklejka: 130470868911795 - może tak spróbuj? Mi działa w ten oto sposób menu zrobione ;]

I tego... W switch w nawiasie nie powinno być item? Ale w sumie... To ja się nie znam więc... Mogę się mylić :P

Użytkownik kisiel96 edytował ten post 06.05.2011 20:07

  • +
  • -
  • 0

#8 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 07.05.2011 19:14

new menu = menu_create("Chcesz zresetowac statystyki?", "reset3");


kisiel, dlatego tam jest reset3.

Goliath twojej wypowiedzi całkowicie nie rozumiem. To chyba proste ze najpierw menu dodaje do sma coda potem kompiluje. Chyba, że chodzi o to żebym wrzucił tu to co zrobiłem.

Nvault odblokowane.
  • +
  • -
  • 0

#9 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 21.05.2011 08:48

Odświeżam.
  • +
  • -
  • 0

#10 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 21.05.2011 09:11

To tak po pierwsze te forum chyba nie toleruje bindowania automatycznego, po drugie po co ty coś robisz skoro nie czytać własnych logów z zrozumieniem.

L 05/04/2011 - 16:11:04: [AMXX] Plugin file open error (plugin "blokuj_he.amxx")
L 05/04/2011 - 16:11:04: [AMXX] Plugin file open error (plugin "codperk_nanosuit.amxx")
L 05/04/2011 - 16:11:04: [AMXX] Plugin file open error (plugin "codperk_porazajacenaboje.amxx")
L 05/04/2011 - 16:11:04: [AMXX] Plugin file open error (plugin "codperk_teleport.amxx")
L 05/04/2011 - 16:11:04: [AMXX] Plugin file open error (plugin "codperk_elektromagnesmilitarny.amxx")

A może tak usuniesz to z plugin.ini albo cod-plugin.ini
Ten błąd pokazuje że nie można otworzyć tych plików prawdopodobnie ich nie dodałeś.

Co do nie tego że nie możesz wybrać klasy.
Kombinowałeś tak w silniku że wyskoczyło pełno błędów na bank te błędy nie są od menu napisz na gg to się jakaś dogadamy co do tej sprawy.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#11 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 21.05.2011 09:27

Znasz angielski? To byś chociaż przetłumaczył część logów np.:
L 05/04/2011 - 16:11:05: Function "reset2" was not found
Nie znaleziono funkcji reset2, która jest zarejestrowana w plugin_init. Dodam, że najprawdopodobniej ma to związek z tym:
register_clcmd("say /reset2", "reset2");

A reszta błędów (oprócz tych "Plugin file open error", o których powiedział już ELOS) jest konsekwencją w/w błędu. Radzę popatrzeć do kodu i się zastanowić, co zrobiłeś źle.
  • +
  • -
  • 1

#12 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 21.05.2011 13:46

Dziękuję wszystkim za pomoc. Poradziłem sobie z tym przy pomocy ELOS'a.

Można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych