Skocz do zawartości


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Czy na mapach AWP powinny być granice raszu?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 grankee

    Godlike

  • Support Team

  • Reputacja: 517
    Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 23.12.2008 10:54

jw.

Pomijając fakt ze granice raszu sa na serwer tp(bo jak to ludzie uważają jak się gra teamplay to nie można raszować w drużynie broniącej), to czy uważacie, że jest jakikolwiek sens dawać je na mapy awp, gdzie celem jest zdobycie jak najwięcej fragów?
Proszę o odpowiedzi oraz uzasadnienie ich.
  • +
  • -
  • 0

#2 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

  • Reputacja: 224
    Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 23.12.2008 10:58

Według mnie tak. Jest to dobry pomysł. Sam go kiedyś wprowadziłem na serwer + blokada wszystkich broni poza AWP.
Zrobiłem to ponieważ według mnie mapa AWP jest specyficzną mapą, na której rasz tylko psuje zabawę, którą powinno być zabijanie z AWP, a jeśli ktoś zraszuje, to wybije pół niczego nie spodziewającego się teamu przeciwnego i po zabawie :P
  • +
  • -
  • 0

#3 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

  • Reputacja: 1 742
    Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 23.12.2008 10:58

Teoretycznie być powinny, tak samo jak na aim'ach ale nie sprawdza się to.
Poza tym już sam typ mapy (awp/aim) jest raczej anty-TP.
  • +
  • -
  • 0

#4 grankee

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

  • Reputacja: 517
    Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 23.12.2008 11:14

Tryb jest typowo do fragowania a skoro drużyna nie potrafi się obronić przed raszerami, którzy raszując muszą biegnąc po terenie otwartym, na którym jest ich łatwo zdjąc to chyba ich problem.


tak nawiasem bo swojego zdania nie napisalem


blokada broni oczywiscie jest
  • +
  • -
  • 0

#5 Wujek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

  • Reputacja: 14
    Początkujący

  • Postów:279
Offline

Napisano 23.12.2008 11:17

U mnie na serwie na awp_india ciagle raszowali z nożami, a wbrew temu co mówicie niełatwo uwalić z awp 5 lecacych na Ciebie palantów z kosą... Zrobiłem antyrasz i jest spokój.
  • +
  • -
  • 0

Reksio FFA, najstarszy serwer CS 1.6 w Polsce - 193.33.177.14:27051

SRU :)


#6 Ziemson

    Nowy

  • Użytkownik

  • Reputacja: 0
    Nowy

  • Postów:6
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 23.12.2008 11:44

Według mnie tak. Jest to dobry pomysł. Sam go kiedyś wprowadziłem na serwer + blokada wszystkich broni poza AWP.
Zrobiłem to ponieważ według mnie mapa AWP jest specyficzną mapą, na której rasz tylko psuje zabawę, którą powinno być zabijanie z AWP, a jeśli ktoś zraszuje, to wybije pół niczego nie spodziewającego się teamu przeciwnego i po zabawie :P


Nic dodać, nic ująć.
  • +
  • -
  • 0

#7 Gość__*

  • Gość

  • Reputacja: 0

Offline

Napisano 23.12.2008 12:04

jw.

Pomijając fakt ze granice raszu sa na serwer tp(bo jak to ludzie uważają jak się gra teamplay to nie można raszować w drużynie broniącej), to czy uważacie, że jest jakikolwiek sens dawać je na mapy awp, gdzie celem jest zdobycie jak najwięcej fragów?
Proszę o odpowiedzi oraz uzasadnienie ich.

Według mnie mapy nie powinny mieć dodawanych granic z kilku prostych względów. Mapy typu awp, aim etc. są mapami dynamicznymi więc ograniczanie gracza w ten sposób to mała kpina. Przyznam, że jedynym minusem jest kupowanie innych broni + granaty ( ale to można spokojnie zablokować ). U mnie na serwerze jest awp_india i często jest tak, że TT dostaje do zera przez 8 rund. Następnie CT dostaje już do końca mapy :]

#8 -PainKiller-

    Wszechobecny

  • Zbanowany

  • Reputacja: 66
    Pomocny

  • Postów:498
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 23.12.2008 12:06

jak dla mnie granice raszu sa zupelnym bezsensem, ja tego nigdy u siebie nie zastosuje ani nie gram nigdzie gdzie to jest :)




  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Logowanie


  • Potrzebujesz konta? Zarejestruj się!