public PostawMine(id) {
if(punktymina[id] <= 1)
{
client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic miny, zwieksz inteligencje!");
}
else
{
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "Mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, "models/mine.mdl");
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent);
entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01) ;
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50) ;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
public DotykMiny(ent, id)
{
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 90.0+float(punktymina[attacker]) , 1);
}
remove_entity(ent);
}
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Mina nie wybuchaMina nie wybucha
Temat rozp. skowron97, 04.05.2011 13:52
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.05.2011 13:52
Witam! Mam problem z dodaniem skillu Miny do XpModa. Wzorowałem się na minie w COD Modzie. Model się pojawia, ale mina nie wybucha gdy wejdzie na nia terrorysta. proszę o pomoc/
#2
Napisano 04.05.2011 14:49
A zarejestrowales dotyk?
register_touch("Mine","*","DotykMiny");
W plugin_ini
register_touch("Mine","*","DotykMiny");
W plugin_ini
Użytkownik Zaszka edytował ten post 04.05.2011 14:49
#3
Napisano 04.05.2011 19:18
Mam ale
register_touch("mine", "player", "DotykMiny");
#4
Napisano 04.05.2011 20:11
sproboj to:
z mojego exp moda ale nie mialem czasu testowac
public PostawMine(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(uzyl[id] = true < 1)
client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic miny, zwieksz inteligencje!");
ilosc_min_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "Mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, "models/mine.mdl");
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent);
entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01) ;
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50) ;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 90.0+float(playerlevel[attacker]) , 1);
}
remove_entity(ent);
}
}
z mojego exp moda ale nie mialem czasu testowac
#5
Napisano 04.05.2011 20:53
Mine masz z małej litery napisane w register touch
#6
Napisano 05.05.2011 17:59
Poprawilem m na duze tez nie dziala, Optymalny twoj kod tez nie dziala, dalej mina nie wybucha...
#7
Napisano 05.05.2011 19:21
Przyłączam się do prop.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych