Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mina nie wybuchaMina nie wybucha


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 skowron97

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:33
  • Imię:Skowron
  • Lokalizacja:Zgierz
Offline

Napisano 04.05.2011 13:52

Witam! Mam problem z dodaniem skillu Miny do XpModa. Wzorowałem się na minie w COD Modzie. Model się pojawia, ale mina nie wybucha gdy wejdzie na nia terrorysta. proszę o pomoc/

public PostawMine(id) {	
if(punktymina[id] <= 1)
{
client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic miny, zwieksz inteligencje!");
}
else
{
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "Mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, "models/mine.mdl");
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);

entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01) ;

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50) ;


return PLUGIN_CONTINUE;
}
}

public DotykMiny(ent, id)
{
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 90.0+float(punktymina[attacker]) , 1);
}
remove_entity(ent);
}
}

  • +
  • -
  • 0
Moje pluginy:
DeathRun ExpMod by Skowron v 0.7
DeathRun VIP
Knife Mod - Soon

#2 Zaszka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 04.05.2011 14:49

A zarejestrowales dotyk?

register_touch("Mine","*","DotykMiny");

W plugin_ini

Użytkownik Zaszka edytował ten post 04.05.2011 14:49


#3 skowron97

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:33
  • Imię:Skowron
  • Lokalizacja:Zgierz
Offline

Napisano 04.05.2011 19:18

Mam ale

register_touch("mine", "player", "DotykMiny");

  • +
  • -
  • 0
Moje pluginy:
DeathRun ExpMod by Skowron v 0.7
DeathRun VIP
Knife Mod - Soon

#4 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 04.05.2011 20:11

sproboj to:


public PostawMine(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(uzyl[id] = true < 1)
client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic miny, zwieksz inteligencje!");

ilosc_min_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "Mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, "models/mine.mdl");
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);

entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01) ;

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50) ;


return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 90.0+float(playerlevel[attacker]) , 1);
}
remove_entity(ent);
}
}


z mojego exp moda ale nie mialem czasu testowac ;P

#5 Zaszka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 04.05.2011 20:53

Mine masz z małej litery napisane w register touch

#6 skowron97

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:33
  • Imię:Skowron
  • Lokalizacja:Zgierz
Offline

Napisano 05.05.2011 17:59

Poprawilem m na duze tez nie dziala, Optymalny twoj kod tez nie dziala, dalej mina nie wybucha...
  • +
  • -
  • 0
Moje pluginy:
DeathRun ExpMod by Skowron v 0.7
DeathRun VIP
Knife Mod - Soon

#7 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 05.05.2011 19:21

Przyłączam się do prop.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych