Witam mam pytanie do tego pluginu:D
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "VIP"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "User's amxx.pl"
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);
}
public runda(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
}
}
I teraz tak jak zrobić by te granaty były dawane po zabiciu przeciwenika np TT.
A jeśli nieda się to prosił bym o napisanie pluginu:
za zabicie tero dostajemy all granaty
Dzięki
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.05.2011 21:10
#2
Napisano 03.05.2011 21:15
#include <amxmodx>
#include <fun>
#define PLUGIN "VIP"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "User's amxx.pl"
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("DeathMsg", "daj_granaty", "be")
}
public daj_granaty(id)
{
new attacker = read_data(1);
if(is_user_alive(attacker))
{
give_item(attacker, "weapon_hegrenade")
give_item(attacker, "weapon_flashbang")
give_item(attacker, "weapon_smokegrenade")
}
}
hm?
@@down
po zabiciu przeciwenika np TT.
To chyba tak ;x
Użytkownik Blak Rajder edytował ten post 04.05.2011 11:59
Portek: Za 20zł, to ja nawet notatnika nie otworze..
Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl
Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl
#3
Napisano 03.05.2011 23:25
a nie tak ?
#include <amxmodx> #include <fun> #define PLUGIN "VIP" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "User's amxx.pl" public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("DeathMsg", "daj_granaty", "be") } public daj_granaty() { new kid = read_data(1) //zabojca if(is_user_alive(kid) && get_user_team(read_data(2)) == 1) { give_item(kid, "weapon_hegrenade") give_item(kid, "weapon_flashbang") give_item(kid, "weapon_smokegrenade") } }
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych