Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Plugin daje granatyHe, smoke,flesh

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Qimax

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Haszyszlandia
Offline

Napisano 03.05.2011 21:10

Witam mam pytanie do tego pluginu:D

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "VIP"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "User's amxx.pl"


public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);
}
public runda(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")

}
}



I teraz tak jak zrobić by te granaty były dawane po zabiciu przeciwenika np TT.

A jeśli nieda się to prosił bym o napisanie pluginu:
za zabicie tero dostajemy all granaty
Dzięki
  • +
  • -
  • 0

#2 Leihto

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Rabka
Offline

Napisano 03.05.2011 21:15

#include <amxmodx>
#include <fun>

#define PLUGIN "VIP"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "User's amxx.pl"


public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("DeathMsg", "daj_granaty", "be")
}
public daj_granaty(id)
{
new attacker = read_data(1);
if(is_user_alive(attacker))
{
give_item(attacker, "weapon_hegrenade")
give_item(attacker, "weapon_flashbang")
give_item(attacker, "weapon_smokegrenade")
}
}

hm?


@@down

po zabiciu przeciwenika np TT.


To chyba tak ;x

Użytkownik Blak Rajder edytował ten post 04.05.2011 11:59

  • +
  • -
  • 0
Portek: Za 20zł, to ja nawet notatnika nie otworze..

Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.05.2011 23:25

a nie tak ?
#include <amxmodx>
#include <fun>

#define PLUGIN "VIP"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "User's amxx.pl"


 public plugin_init(){
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
        register_event("DeathMsg", "daj_granaty", "be")
 }
 public daj_granaty()
 { 
        new kid = read_data(1)	//zabojca

        if(is_user_alive(kid) && get_user_team(read_data(2)) == 1)
        { 
                give_item(kid, "weapon_hegrenade") 
                give_item(kid, "weapon_flashbang")
                give_item(kid, "weapon_smokegrenade") 
        }
 }

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych