/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new menu;
new bool:gbAlreadyExists[33]; // czy juz dodal?
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /czysc", "clear")
register_clcmd("say /sprawdz", "menu1")
register_clcmd("say /dodaj", "command")
menu = createMenu();
}
public client_putinserver(id){
gbAlreadyExists[id] = false;
}
public command(id){
if(gbAlreadyExists[id]){
client_print(id, print_chat, "Juz jestes na liscie!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
new szName[32];
get_user_name(id, szName, 31);
new szItem[64];
formatex(szItem, charsmax(szItem), "Gracz %s dodal swoj wpis!", szName);
formatex(szName, 9, "%d", id);
menu_additem(menu, szItem, szName);
gbAlreadyExists[id] = true;
menu1(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
createMenu()
return menu_create("Menu1", "menu1_handle")
public clear(){
menu_destroy(menu);
menu = createMenu();
for(new i=1;i<33;i++)
gbAlreadyExists[i] = false;
}
public menu1(id){
if(menu_items(menu))
menu_display(id, menu);
else
client_print(id, print_chat, "Lista jest pusta");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu1_handle(id, menu, item){
new szItem[64], szInfo[10], acc;
menu_item_getinfo(menu, item, acc, szInfo, 31, szItem, 63, acc);
new player = str_to_num(szInfo);
client_print(id, print_chat, "Wybrales wpis: %s", szItem);
client_print(id, print_chat, "Dodaj go gracz o id=%d", player);
}
Jak mogę dodać do tego, że gracz który doda wpis może usunąć tylko swój wpis?