new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
chcę aby tutaj było 90% niewidki to co i gdzie trzeba wpisać za pomoc +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02.05.2011 15:08
#2
Napisano 02.05.2011 15:18
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, X);w miejsce x wpisujesz wartosc od 0 do 255.
Użytkownik master. edytował ten post 02.05.2011 15:18
#3
Napisano 02.05.2011 15:23
w obu się zmienia ??
#4
Napisano 02.05.2011 15:28
new button = get_user_button(id); if(button & IN_DUCK) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, x); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); }Nie.
#5
Napisano 02.05.2011 15:30
To ile tam dać jak chcę miec 90% niewidzialnosci zeby w 10% było go widać ?? sposobem matematycznym
255-100%
x -10% ??
x=255*10/100 ??
255-100%
x -10% ??
x=255*10/100 ??
#6
Napisano 02.05.2011 15:33
Tak^^ wyjdzie ok 25
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych