Chodzi oto, że mam tak:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <biohazard>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "ZM"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Ktos"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "FwdHamPlayerDamage" );
}
public FwdHamPlayerDamage( id, idInflictor, idAttacker, Float:flDamage, iDamageBits ) {
new origin[3];
get_user_origin(id, origin);
if(is_user_connected(id) || is_user_connected(id) && !is_user_zombie(id))
{
bloodcast(origin, 10);
}
if(!is_user_zombie(id) && is_user_zombie(idAttacker))
{
bloodcast(origin, 10);
}
return HAM_HANDLED;
}
Chodzi oto, że ja będąc w CT i zadając obrażeń to krew "wypada" więcej.
Okej jest to. A jak jestem w CT i spadnę gdzieś to również wypada krew. Ale mam problem, bo jak jestem zombie i walę w zombie to wypada też krew, a jak jestem CT i strzelam w innego CT to również ta krew wywala.. A ma tylko robić tak, jak podałem.
To nie jest cały kod, tam jest jeszcze umieszczone o wypadaniu tej krwi. Ale tutaj głównie chodzi, jak to przerobić?
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 02.05.2011 14:52