Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Eventy pomoc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.05.2011 10:56

Witam.
Mam pytanie odnośnie eventu. Jaki event odpowiada za to, aby coś się stało, gdy spadniemy?
Na pewno coś po części RegisterHam(Ham?? jaki? touch?

A drugi, to jak strzelimy jako CT do TT. To wszystko.
Wydaje mi się, że
 RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "FwdHamPlayerDamage" );


ale jak zrobię warunek, że tak się dzieje u TT - to potem będąc w TT i strzelając do swojego teamu - też się tak dzieje?

#2 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 492
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 02.05.2011 11:10

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Pytania
do
Scripting -> Pytania


#3 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 02.05.2011 11:13

Drugiej części nie zrozumiałem za bardzo, ale jako wskazówkę do pierwszej powiem ci że jeśli gracz spada z wysokości i doznaje jakiś obrażeń to ID zadającego obrażenia == 0. ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 Nenczoks

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.05.2011 14:51

Chodzi oto, że mam tak:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <biohazard>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "ZM"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Ktos"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "FwdHamPlayerDamage" );
}
public FwdHamPlayerDamage( id, idInflictor, idAttacker, Float:flDamage, iDamageBits ) {
new origin[3];
get_user_origin(id, origin);
if(is_user_connected(id) || is_user_connected(id) && !is_user_zombie(id))
{
bloodcast(origin, 10);
}
if(!is_user_zombie(id) && is_user_zombie(idAttacker))
{
bloodcast(origin, 10);
}
return HAM_HANDLED;
}


Chodzi oto, że ja będąc w CT i zadając obrażeń to krew "wypada" więcej.
Okej jest to. A jak jestem w CT i spadnę gdzieś to również wypada krew. Ale mam problem, bo jak jestem zombie i walę w zombie to wypada też krew, a jak jestem CT i strzelam w innego CT to również ta krew wywala.. A ma tylko robić tak, jak podałem.


To nie jest cały kod, tam jest jeszcze umieszczone o wypadaniu tej krwi. Ale tutaj głównie chodzi, jak to przerobić?

Użytkownik Nenczoks edytował ten post 02.05.2011 14:52


#5 Svizz

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:142
  • GG:
  • Imię:Svizz
  • Lokalizacja:Polska :)
Offline

Napisano 02.05.2011 17:13

Zle to robisz :)
if(is_user_connected(id) || is_user_connected(id) && !is_user_zombie(id))
Bez sensu całkowicie warunek. Wytłumacz o co ci chodzi w tym if'ie.
  • +
  • -
  • 0

#6 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 02.05.2011 17:28

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <biohazard>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "ZM"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Ktos"

#define DMG_FALL (1<<5)

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "FwdHamPlayerDamage" );
}

public FwdHamPlayerDamage( id, idInflictor, idAttacker, Float:flDamage, iDamageBits )
{
if(!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;

new origin[3]
get_user_origin(id, origin);

if(get_user_team(id) == 1 && get_user_team(idAttacker) == 2)
bloodcast(origin, 10);

if(iDamageBits & DMG_FALL && get_user_team(id) == 2)
bloodcast(origin, 10);

return HAM_HANDLED;
}

Zobacz to.

Użytkownik Goliath edytował ten post 02.05.2011 17:28

  • +
  • -
  • 1

#7 Nenczoks

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.05.2011 18:00

Dobra, działa.

Użytkownik Nenczoks edytował ten post 02.05.2011 18:19





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych