Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

prosba o przerobienie kilku klas

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kasia123

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Imię:Kasia
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.05.2011 20:36

Witam
Chcial bym prosic was o przerobienie kilku klas Pomocnych nagrodze plusami :-)
a mianowicie proszę o przerobienie nastepujacych klas [Klasy sa na nowego coda] :
1. Talib
standardowo ma 1/4 z deagla a proszę o zrobienie 1/8

2.Zlodziej
obecnie mam takie cos :
new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 lub 1/3 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 35;
new const wytrzymalosc = 25;

a proszę dodac ze mozilows zabrania perku 1/1 , 1/1 z he , i ma nieograniczona amunicje oraz dodac bron awp zamiast m4 ale dac 1/1 z awp

3. Ninja
przerobienie na premium
4.Kapitan obecnie ma 1/1 z awp a proszę o zrobienie 1/3 z awp

Załączone pliki


Użytkownik Kasia123 edytował ten post 01.05.2011 20:49


#2 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
Offline

Napisano 01.05.2011 20:42

masz taliba;]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 Kasia123

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Imię:Kasia
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.05.2011 20:43

dzięki a reszta dasz rade?

Dodano 01 maj 2011 - 20:44:
i co odpowiada w talibie za to 1/8?

#4 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
Offline

Napisano 01.05.2011 21:12

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && !random(8) && damagebits & DMG_BULLET)

ta linia :)

w starym codzie jestem dobry w nowym nie bardzo;d tyle że to ci zrobiłem Kasiu :rolleyes:
  • +
  • -
  • 0

#5 emiona1

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:167
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Okolice :D
Offline

Napisano 01.05.2011 22:09

Masz 2

Złodzieja to nikt pewnie nie wie xD

Załączone pliki



#6 Kasia123

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Imię:Kasia
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.05.2011 01:16

ok dzięki ale najbardziej zalezy mi na zlodzieju

#7 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 02.05.2011 01:35

Spoiler

Użytkownik KariiO edytował ten post 02.05.2011 01:38

  • +
  • -
  • 0

#8 Kasia123

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Imię:Kasia
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.05.2011 02:47

ok dzięki a mozesz dodac tu jeszcze ze ona jest premium an flage "a" ADMIN_IMMUNITY

Dodano 02 maj 2011 - 02:50:
i nie da sie skompilowac
codclass_zlodziej.sma(1) : error 010: invalid function or declaration
codclass_zlodziej.sma(24) : error 017: undefined symbol "RegisterHam"
codclass_zlodziej.sma(24) : warning 215: expression has no effect
codclass_zlodziej.sma(24) : warning 215: expression has no effect
codclass_zlodziej.sma(24) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codclass_zlodziej.sma(24) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_zlodziej.sma(24) : fatal error 107: too many error messages on one line

dodaj ja ajko premium na ADMIN_IMMUNITY
I będę WDZIECZNY dostaniesz kilka plusow

#9 emiona1

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:167
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Okolice :D
Offline

Napisano 02.05.2011 06:34

Oczekujemy + xD ( nie chodzi nam o klasę złodziej !! )

Użytkownik emiona1 edytował ten post 02.05.2011 06:35


#10 Po prostu Paweł

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Pawłowice
Offline

Napisano 02.05.2011 08:42

Ufff tyle pracy.
Nie jestem pewien działania 1/1 na kradzież perku
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/1 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 35;
new const wytrzymalosc = 25;

new bool:ma_klase[33];

new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];

new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20, 
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage2");
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
	ma_klase[id] = true;
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala dla Cs-Agropol.pl", nazwa);
	ColorChat(id, GREEN, "Zmodyfikowana przez www.Cs-Agropol.pl");
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = false;
}

public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	
	if(!is_user_connected(killer))
		return;
		
	if(!ma_klase[killer])
		return;
		
	if(random(1))
		return;
	
	if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
		return;

	ofiara[killer] = victim;
	
	Zapytaj(killer);
}

public Zapytaj(id)
{
	new tytul[55];
	new nazwa_perku[33];
	cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
	format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
	new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");
	
	menu_additem(menu, "Tak");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");
	
	menu_display(id, menu);
}

public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
	new nick_zlodzieja[33];
	get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
	ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
	cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
	cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

public TakeDamage2(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
	
	new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons);
	new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);
	
	if(max_clip[weapon] == -1 || !ammo)
		return FMRES_IGNORED;
	
	if((buttons & IN_RELOAD && !(oldbuttons & IN_RELOAD) && !(buttons & IN_ATTACK)) || !clip)
	{
		cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(max_clip[weapon]-clip));
		new new_ammo = (max_clip[weapon] > ammo)? clip+ammo: max_clip[weapon]
		set_user_clip(id, new_ammo);
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
		if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
		set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
		return weaponid;
	}
	return 0;
}


#11 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 02.05.2011 11:21

Ufff tyle pracy.
Nie jestem pewien działania 1/1 na kradzież perku ale liczę na co najmniej kilka plusów

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/1 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 35;
new const wytrzymalosc = 25;

new bool:ma_klase[33];

new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];

new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20, 
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage2");
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
	ma_klase[id] = true;
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala dla Cs-Agropol.pl", nazwa);
	ColorChat(id, GREEN, "Zmodyfikowana przez www.Cs-Agropol.pl");
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = false;
}

public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	
	if(!is_user_connected(killer))
		return;
		
	if(!ma_klase[killer])
		return;
		
	if(random(1))
		return;
	
	if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
		return;

	ofiara[killer] = victim;
	
	Zapytaj(killer);
}

public Zapytaj(id)
{
	new tytul[55];
	new nazwa_perku[33];
	cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
	format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
	new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");
	
	menu_additem(menu, "Tak");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");
	
	menu_display(id, menu);
}

public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
	new nick_zlodzieja[33];
	get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
	ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
	cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
	cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

public TakeDamage2(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
	
	new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons);
	new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);
	
	if(max_clip[weapon] == -1 || !ammo)
		return FMRES_IGNORED;
	
	if((buttons & IN_RELOAD && !(oldbuttons & IN_RELOAD) && !(buttons & IN_ATTACK)) || !clip)
	{
		cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(max_clip[weapon]-clip));
		new new_ammo = (max_clip[weapon] > ammo)? clip+ammo: max_clip[weapon]
		set_user_clip(id, new_ammo);
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
		if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
		set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
		return weaponid;
	}
	return 0;
}

Żałosny jesteś. Przemyślałeś to co napisałeś?

//Kasia dodaj na górze: #include <hamsandwich>
  • +
  • -
  • 0

#12 Kasia123

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Imię:Kasia
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.05.2011 14:07

przeciez jest to tam dodane

Dodano 02 maj 2011 - 14:09:
i ja chcialem zeby to zrobic na premium na ADMIN_IMMUNITY ALE NIE WIDZE zeby bylo

Dodano 02 maj 2011 - 14:12:
emiona ja dam plusy za wszystkie klasy to co ty zrobiles to tez potrafie wystarczy dodac 1 komende do sma ale ja czasu nie mialam wiec tu napisalam

Dodano 05 maj 2011 - 05:40:
przerobi ktos zlodzieja an premium?





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych