Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Dodanie 2 rzeczy do rozgrzewki

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 01.05.2011 19:45

Chodzi mi o to:

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "DeathRun Rozgrzewka"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Suis"

#define SPRAWDZ 3431
#define prefix "[Prefix]"

new Odliczanie[33] 
new rr_czas
new bool:noze = false
new const muzyka[]= "misc/rozgrzewka/nuta.mp3"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("TextMsg","nozowka","a","2&#Game_C") 
	rr_czas = register_cvar("rr_czas","90")
	register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")		
	register_event("DeathMsg","death_msg","a")
	
}
public nozowka(id)
{
                set_task(1.0, "Start")
                
}
public Start(id)
{
        client_cmd(0,"mp3 play sound/%s", muzyka)
        fm_set_user_gravity(id,0.5); 
        switchweapon(id)
	
        noze = true
	
        Odliczanie[id] = get_pcvar_num(rr_czas);
        
        if(task_exists(id + SPRAWDZ))
        {
                remove_task( id + SPRAWDZ )
        }
        set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" )
        
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public Koniec(task_id)
{
        new id = task_id - SPRAWDZ       
	
        set_hudmessage( 80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01 )
        show_hudmessage( id, "%s ^nKoniec rundy nozowej za: %d", prefix, Odliczanie[id] )
        
	
        Odliczanie[id] -= 1 
        
        if(Odliczanie[id] <= 0)
        {
                if( task_exists(task_id) )
                {
                        remove_task( task_id )
                }
		set_cvar_num("sv_restart", 2);
		ColorChat(id, RED, "%s^x04 Powodzenia i wysokich lotow!", prefix);  
		noze = false
	}
}
public switchweapon(id)
{
	if (!noze)
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	engclient_cmd(id,"weapon_knife")
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public death_msg()
{
	if(!noze)
		return	
	
	new id = read_data(2)	
	set_task(1.0,"respawn_player",id)
}
public respawn_player(id)
{     
	if(is_user_connected(id))
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)     
}
public plugin_precache() precache_sound(muzyka)

Chce aby przez ten czas rozgrzewki każdy samowolnie się respił oraz przez czas rozgrzewki by ten plugin staty Deathrun wtedy nie działał :)

Dodano 02 maj 2011 - 12:04:
ref

Dodano 02 maj 2011 - 20:21:
ref

Dodano 03 maj 2011 - 07:07:
ref
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 


#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 03.05.2011 07:16

zanazwa pluginu dajesz własna
server_cmd("amx pause nazwapluginu.amxx")
server_cmd("amx unpause nazwapluginu.amxx")
a respienie chyba jest
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "DeathRun Rozgrzewka"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Suis"

#define SPRAWDZ 3431
#define prefix "[Prefix]"

new Odliczanie[33] 
new rr_czas
new bool:noze = false
new const muzyka[]= "misc/rozgrzewka/nuta.mp3"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("TextMsg","nozowka","a","2&#Game_C") 
	rr_czas = register_cvar("rr_czas","90")
	register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")		
	register_event("DeathMsg","death_msg","a")
	
}
public nozowka(id)
{
                set_task(1.0, "Start")
                
}
public Start(id)
{
        server_cmd("amx pause nazwapluginu.amxx")
        client_cmd(0,"mp3 play sound/%s", muzyka)
        fm_set_user_gravity(id,0.5); 
        switchweapon(id)
	
        noze = true
	
        Odliczanie[id] = get_pcvar_num(rr_czas);
        
        if(task_exists(id + SPRAWDZ))
        {
                remove_task( id + SPRAWDZ )
        }
        set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" )
        
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public Koniec(task_id)
{
        new id = task_id - SPRAWDZ       
	
        set_hudmessage( 80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01 )
        show_hudmessage( id, "%s ^nKoniec rundy nozowej za: %d", prefix, Odliczanie[id] )
        
	
        Odliczanie[id] -= 1 
        
        if(Odliczanie[id] <= 0)
        {
                if( task_exists(task_id) )
                {
                        remove_task( task_id )
                }
		set_cvar_num("sv_restart", 2);
                server_cmd("amx unpause nazwapluginu.amxx")
		ColorChat(id, RED, "%s^x04 Powodzenia i wysokich lotow!", prefix);  
		noze = false
	}
}
public switchweapon(id)
{
	if (!noze)
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	engclient_cmd(id,"weapon_knife")
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public death_msg()
{
	if(!noze)
		return	
	
	new id = read_data(2)	
	set_task(1.0,"respawn_player",id)
}
public respawn_player(id)
{     
	if(is_user_connected(id))
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)     
}
public plugin_precache() precache_sound(muzyka)

Użytkownik speedkill123 edytował ten post 03.05.2011 07:17

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych