Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja ala CurWeapon


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 kyriuch

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 01.05.2011 14:48

Nie wiem jak się zabrać za funkcję która:
- sprawdzi czy nie mam w ekwipunku jakiegoś pistoletu, bądź karabinu (tutaj dwie oddzielne najlepiej),
- jeżeli mam i nie jest to np. Deagle to wywala ten pistolet, lub np. mam karabin i nie jest to m4a1 to też wywala,
- jeżeli mam deagle to pisze na chacie, że już go mam,
Liczę na szybką odpowiedź, szukałem na internecie i znalazłem tylko mało pomocny event CurWeapon.

//Edit
Chciałbym żeby to czytało bronie nie koniecznie wyciągnięte na wierzchu.

Użytkownik kyriuch edytował ten post 01.05.2011 14:50

  • +
  • -
  • 0

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 01.05.2011 15:19

get_user_weapons
  • +
  • -
  • 0

#3 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 01.05.2011 15:29

user_has_weapon(id, CSW_*)

Użytkownik Cypis' edytował ten post 01.05.2011 15:30

  • +
  • -
  • 1

#4 kyriuch

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 01.05.2011 15:41

Dobra a jak napisać:
-jeżeli typ ma jakiś pistolet ale nie deagle, to mu go wywala?
Proszę o szczegółową pomoc. Bo to jeżeli ma deagle napisałem if(user_has_weapon(id, CSW_DEAGLE). Ale teraz chodzi o to, że jeżeli ma jakiś inny pistolet to mu go wywali.
  • +
  • -
  • 0

#5 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 01.05.2011 15:52

if( !( user_has_weapon( id, CSW_DEAGLE ) ) )
{
engclient_cmd( id, "slot2;drop" );
}

Użytkownik Ortega edytował ten post 01.05.2011 15:52

  • +
  • -
  • 0

#6 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.05.2011 15:54

strip_user_weapon?
  • +
  • -
  • 0

#7 kyriuch

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 01.05.2011 15:58

if( !( user_has_weapon( id, CSW_DEAGLE ) ) )
{
engclient_cmd( id, "slot2;drop" );
}

Myślę że zrobię coś w tym stylu, a później żeby dało deagle to plugin_continue. Szkoda że to będzie działało też jak nie będę miał żadnego pistoletu :/ (jutro pójdzie repa, dzisiaj wykorzystałem)

strip_user_weapon?

To mi wywali wszystkie bronie, a chodzi mi tylko o pistolety.

//Edit
Jeżeli zna ktoś sposób na wywalenie wszystkich pistoletów oprócz deagle (oprócz sytuacji w której nie mam żadnego pistoletu - coś w stylu user_has_no_pistol), to zapraszam do wypowiedzi. Korzystając z okazji jeżeli komuś się chce to mam jeszcze 2 pytania. Jak zablokować działanie danej funkcji w danej rundzie po zmianie mapy, oraz czy da się uzyć give_item(id, "ammo") więcej niż jeden raz, bez kopiowania? Będę wdzięczny!

Użytkownik kyriuch edytował ten post 01.05.2011 16:02

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych