Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poszukuje Pluginu Sklep


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mevios

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:70
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 01.05.2011 11:33

Witam.Szukam pluginu.Jest to sklep na hns'a.Po wpisaniu komendy /sklep lub /kup wyskakuje menu kupna:
100HP
HE
FLASH
SMOKE
RESPAWN
LOS

Szukałem już tago pluginu i znalazłem ale niestety nie ma w nich wyboru kupna 100 hp.
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam

  • +
  • -
  • 0

#2 Leihto

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Rabka
Offline

Napisano 01.05.2011 14:21

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

public plugin_init() {
register_plugin("Sklep HNS", "0.1", "Blak Rajder")
register_clcmd("say /sklep", "pokaz_sklep")
register_clcmd("say /kup", "pokaz_sklep")
}
public pokaz_sklep(id)
{
new menu = menu_create("Sklep HNS", "menu_handler")
menu_additem(menu, "100hp", "1", 0)
menu_additem(menu, "HE", "2", 0)
menu_additem(menu, "FLASH", "3", 0)
menu_additem(menu, "SMOKE", "4", 0)
menu_additem(menu, "RESPAWN", "5", 0)
menu_additem(menu, "LOS", "6", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie")
menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "Nie mozesz tego kupic gdy jestes martwy!")
}
else
{
set_user_health(id, 100)
client_print(id, print_chat, "Kupiles 100hp")
menu_destroy(menu)
}
}
case 2:{
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "Nie mozesz tego kupic gdy jestes martwy!")
}
else
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
client_print(id, print_chat, "Kupiles HE")
menu_destroy(menu)
}
}
case 3:{
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "Nie mozesz tego kupic gdy jestes martwy!")
}
else
{
give_item(id, "weapon_flashbang")
client_print(id, print_chat, "Kupiles FLASHA")
menu_destroy(menu)
}
}
case 4:{
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "Nie mozesz tego kupic gdy jestes martwy!")
}
else
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
client_print(id, print_chat, "Kupiles SMOKE")
menu_destroy(menu)
}
}
case 5:{
if(!is_user_alive(id))
{
spawn(id)
client_print(id, print_chat, "Odrodziles sie!")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Zyjez! Nie mozesz sie odrodzic!")
}
menu_destroy(menu)
}
case 6:{
new losowanie = random_num(1, 4)
switch(losowanie)
{
case 1:{
set_user_health(id, 100)
client_print(id, print_chat, "Kupiles 100hp")
}
case 2:{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
client_print(id, print_chat, "Kupiles HE")
}
case 3:{
give_item(id, "weapon_flashbang")
client_print(id, print_chat, "Kupiles FLASHA")
}
case 4:{
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
client_print(id, print_chat, "Kupiles SMOKE")
}
}
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Nie mowiles nic o cenach tych przedmiotow to ich nie dawalem ;)
Jak podasz ile maja poszczegolne rzeczy kosztowac to Ci dodam ;)

Użytkownik Blak Rajder edytował ten post 01.05.2011 14:24

  • +
  • -
  • 1
Portek: Za 20zł, to ja nawet notatnika nie otworze..

Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl

#3 Mevios

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:70
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 01.05.2011 19:24

Okej pół sukcesu i już masz "PLUSIKA".Ceny we fragach jakby się dało oczywiście:
100HP -10 fragów
HE-4 Fragi
Smoke- 4 fragi
Flash-4 fragi
Respawn- 12 fragów
los- 3 fragi

Z góry dziekówa.

Dodano 02 maj 2011 - 13:41:
@refresh

Dokończy ktoś proszę.
  • +
  • -
  • 0

#4 Leihto

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Rabka
Offline

Napisano 02.05.2011 17:32

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>


public plugin_init() {
register_plugin("Sklep HNS", "0.3", "Blak Rajder");
register_clcmd("say /sklep", "pokaz_sklep");
register_clcmd("say /kup", "pokaz_sklep");
register_clcmd("posiada_to", "juz_masz");
register_event("HLTV", "Reset", "a", "1=0", "2=0") ;
}
public pokaz_sklep(id)
{
new menu = menu_create("Sklep HNS", "menu_handler")
menu_additem(menu, "100hp - 10 fragow", "1", 0)
menu_additem(menu, "HE - 4 fragow", "2", 0)
menu_additem(menu, "FLASH - 4 fragow", "3", 0)
menu_additem(menu, "SMOKE - 4 fragow", "4", 0)
menu_additem(menu, "RESPAWN - 12 fragow", "5", 0)
menu_additem(menu, "LOS - 3 fragow", "6", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie")
menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
new iFragi = get_user_frags(id);

if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "Nie mozesz tego kupic gdy jestes martwy!");
}
else
{
if(iFragi >= 10)
{
set_user_frags(id, -10)
set_user_health(id, 100)
client_print(id, print_chat, "Kupiles 100hp");
menu_destroy(menu)
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco duzo fragow!")
}
}
}
case 2:{
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "Nie mozesz tego kupic gdy jestes martwy!");
}
else
{
if(iFragi >= 4)
{
set_user_frags(id, -4)
give_item(id, "weapon_hegrenade");
client_print(id, print_chat, "Kupiles HE");
menu_destroy(menu)
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco duzo fragow!")
}
}
}
case 3:{
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "Nie mozesz tego kupic gdy jestes martwy!");
}
else
{
if(iFragi >= 4)
{
set_user_frags(id, -4)
give_item(id, "weapon_flashbang");
client_print(id, print_chat, "Kupiles FLASHA");
menu_destroy(menu)
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco duzo fragow!")
}
}
}
case 4:{
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "Nie mozesz tego kupic gdy jestes martwy!");
}
else
{
if(iFragi >= 4)
{
set_user_frags(id, -4)
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
client_print(id, print_chat, "Kupiles SMOKE");
menu_destroy(menu)
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco duzo fragow!")
}
}
}
case 5:{
if(!is_user_alive(id))
{
if(iFragi >= 12)
{
set_user_frags(id, -12)
spawn(id)
client_print(id, print_chat, "Odrodziles sie!")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco duzo fragow!")
}
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Zyjez! Nie mozesz sie odrodzic!");
}
menu_destroy(menu)
}
case 6:{
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "Nie mozesz tego kupic gdy jestes martwy!");
}
else
{
if(iFragi >= 3)
{
set_user_frags(id, -3)
new losowanie = random_num(1, 4);
switch(losowanie)
{
case 1:{
set_user_health(id, 100);
client_print(id, print_chat, "Kupiles 100hp");
}
case 2:{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
client_print(id, print_chat, "Kupiles HE");
}
case 3:{
give_item(id, "weapon_flashbang");
client_print(id, print_chat, "Kupiles FLASHA");
}
case 4:{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
client_print(id, print_chat, "Kupiles SMOKE");
}
}
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajaco duzo fragow!")
}
}
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE
}


Nie jestem tylko pewien czy bedzie fragi odbieralo z tablicy wynikow ;)
  • +
  • -
  • 0
Portek: Za 20zł, to ja nawet notatnika nie otworze..

Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl

#5 Mevios

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:70
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.05.2011 17:43

Wszystko sprawdziłem.Są błędy.Przykładowo wypłacę sobie 100 fragów.Kupuje np Los i zamiast losować kupuje mi się Flesh.Aha i od razu wszystkie fragi zabiera.Czyli wypłacę 100 kupuje Smok'a za 4 fragi a zabiera 100 fragów.
Gdy wciskam "TAB" to te fragi nie znikają z tablicy.Ale w rzeczywistości ich nie ma!.
Czy dałoby się to poprawić?

Użytkownik Fortes edytował ten post 02.05.2011 17:44

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych