Posiadam kod na fireballa ale niestety mam 1 warning i niestety nie wiem jak to naprawić
public kula_ognia(id)
{
if ( !is_user_alive(id) )
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(get_gametime()-skil1[id]>=3)
{
skil1[id] = get_gametime()
new Float:vOrigin[3]
new fEntity
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
fEntity = create_entity("info_target")
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"kula_ognia")
entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(22)
write_short(fEntity)
write_short(Spritezkuliognia)
write_byte(45)
write_byte(4)
write_byte(0) //red
write_byte(96) //green
write_byte(240) //blue
write_byte(125)
message_end()
}
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<Tu jest błąd myślałem, że chodzi o return plugin... ale gdy to dam to firebale nie explodują
}
Proszę o waszą pomoc nie wiem czego brakuje
Za każda wypowiedź dostajecie +
A za naprawienie tego dodaje do creditsów pluginu