Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja fireballa 1 warning


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zaszka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 01.05.2011 10:07

Witam all!
Posiadam kod na fireballa ale niestety mam 1 warning i niestety nie wiem jak to naprawić

public kula_ognia(id) 
{
if ( !is_user_alive(id) )
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(get_gametime()-skil1[id]>=3)
{
skil1[id] = get_gametime()
new Float:vOrigin[3]
new fEntity
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
fEntity = create_entity("info_target")
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"kula_ognia")
entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(22)
write_short(fEntity)
write_short(Spritezkuliognia)
write_byte(45)
write_byte(4)
write_byte(0) //red
write_byte(96) //green
write_byte(240) //blue
write_byte(125)
message_end()
}
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<Tu jest błąd myślałem, że chodzi o return plugin... ale gdy to dam to firebale nie explodują
}


Proszę o waszą pomoc nie wiem czego brakuje

Za każda wypowiedź dostajecie +
A za naprawienie tego dodaje do creditsów pluginu

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 01.05.2011 10:21

Daj cały kod
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 01.05.2011 10:26

sproboj to

public kula_ognia(id)
{
if ( !is_user_alive(id) )
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(get_gametime()-skil1[id]>=3)
{
skil1[id] = get_gametime()
new Float:vOrigin[3]
new fEntity
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
fEntity = create_entity("info_target")
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"kula_ognia")
entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(22)
write_short(fEntity)
write_short(Spritezkuliognia)
write_byte(45)
write_byte(4)
write_byte(0) //red
write_byte(96) //green
write_byte(240) //blue
write_byte(125)
message_end()
}
}


#4 Zaszka

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 01.05.2011 11:17

Niestety nadal mam waring ;/

#5 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 01.05.2011 11:28

public kula_ognia(id) 
{
if ( !is_user_alive(id) )
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(get_gametime()-skil1[id]>=3)
{
skil1[id] = get_gametime()
new Float:vOrigin[3]
new fEntity
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
fEntity = create_entity("info_target")
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"kula_ognia")
entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(22)
write_short(fEntity)
write_short(Spritezkuliognia)
write_byte(45)
write_byte(4)
write_byte(0) //red
write_byte(96) //green
write_byte(240) //blue
write_byte(125)
message_end()
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

#6 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 01.05.2011 11:29

Zobacz:
public kula_ognia(id) 
{
if(get_gametime()-skil1[id]>=3 && is_user_alive(id))
{
skil1[id] = get_gametime()
new Float:vOrigin[3]
new fEntity
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
fEntity = create_entity("info_target")
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"kula_ognia")
entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(22)
write_short(fEntity)
write_short(Spritezkuliognia)
write_byte(45)
write_byte(4)
write_byte(0) //red
write_byte(96) //green
write_byte(240) //blue
write_byte(125)
message_end()
}
}

  • +
  • -
  • 1

#7 Zaszka

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 01.05.2011 16:16

Dzięki Goliath, jak zwykle rozwiązałeś problem. Jeszcze raz dziękuje i dopisuje Cie znowu do creditsów!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych