Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Problem z broniami 1/LW

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 01.05.2011 09:15

Witam, jak w temacie mam problem z broniami 1/LW, znalazłem już 2 tematy ale z każdego nic nie wyszło chyba się już 3 godziny męczyłem...
Może mi ktoś napisać jak zrobić 1/LW z jakieś broni czyli tak żeby się losowało np od 1/12 do 1/15 lub od 1/1 do 1/3 ???
  • +
  • -
  • 0

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 01.05.2011 11:21

Coś w tym stylu by było:

do public DajPrzedmiot:

case X: //X czyli numer itemu
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 15);
}


Do public TakeDamage:

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == Numer_Itemu && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)) {
damage=float(health);
}



No i w public DajPrzedmiot wpisz jaka broń ma dawać item.

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 01.05.2011 12:08

  • +
  • -
  • 0

#3 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 01.05.2011 15:42

Nie działa...

24 errory przy kompilacji :(

Użytkownik Czaso Umilacz edytował ten post 01.05.2011 15:43

  • +
  • -
  • 0

#4 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
Offline

Napisano 01.05.2011 21:21

zobacz tak w Take damage dodaj :

	{
		if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == nr.itemu && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
			damage = float(health);	
	}


oczywiscie w public odrodzenie:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr.itemu)
		give_item(id, "weapon_twoja bron");


no i tak jak mówił RPK

w public dajprzedmiot

		case nr itemu:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
			give_item(id, "weapon_twoja bron");
		}

podalem to samo co rpk :P ale ze mnie gamoń;d

najlepiej podrzuć .sma i powiedz co chcesz mieć. :rolleyes:

Użytkownik Grzesiek edytował ten post 01.05.2011 21:30

  • +
  • -
  • 0

#5 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 01.05.2011 21:54

Niestety SMA nie mogę podrzucić bo to ściśle tajny projekt xD
Ale jak byś mógł napisz do mnie na PW i ci napisze co bym chciał zrobić a ty byś naskrobał :D
  • +
  • -
  • 0

#6 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
Offline

Napisano 01.05.2011 22:00

ale próbowałeś tak dodawać jak RPK i ja ci mowiliśmy ?
  • +
  • -
  • 1

#7 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 02.05.2011 07:49

Tak,
Możecie mi tutaj napisać jak dodać np to do ak losowe od 1/10 do 1/15 lub losowo od 1/1 do 1/15(Próbowałem to) z dokładnym opisem co do jakiej funkcji wpisać :( Co pod czym czy trzeba coś dopisać pod CSW_np M4A1

Użytkownik Czaso Umilacz edytował ten post 02.05.2011 11:02

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych