public show_menu_klasy(id)
{
new text[513]
format(text, 512, "\rOpis klas - ^n\r1. \wCzarodziejka^n\r2. \wDruid^n\w3. \wPaladyn^n\r4. \wZabojczyni^n\r5. \wNekromanta^n\r6. \wBarbarzynca^n\r7. \wNinja^n\r8. \wAmazonka^n^n\w0 Wyjscie")
new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public klasy(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
Czarodziejka(id);
}
case 1:
{
Druid(id);
}
case 2:
{
kasal(id);
}
case 3:
{
Zabojczyni(id);
}
case 4:
{
bklea1(id);
}
case 5:
{
brabak(id);
}
case 6:
{
dsad(id);
}
case 7:
{
Amazonka(id);
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public Czarodziejka(id){
showitem(id,"Czarodziejka"," "," ","<html><br>HP: 110, Przy trafieniu przeciwnika ma 5% szansy ze zacznie mu się trząść ekran.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny. <br><br></html>")
}
public Druid(id){
showitem(id,"Druid"," "," ","<br>HP: 150, Ma kameleona do puki nie zmieni teamu, Ma zmniejszoną widoczność do 200.<br> Czaruje ścianki. (Początkowo 5. Co każde 5 INT + 1 ścianka). <br><br>")
}
public kasal(id){
showitem(id,"kasal"," "," ","<br>HP: 130, Mikstura życia raz na rundę która leczy 50 hp (bind klawisz paladyn).<br> Odbijają się od niego pociski (Średnio co 7 pocisk)<br> Może wykonywać Long Jumpy.(CTRL+SPACJA w biegu) <br><br>")
}
public Zabojczyni(id){
showitem(id,"Zabojczyni"," "," ","<br>HP: 140, Nie slychac krokow, Może zrobić 2 skoki.<br> Jest niewidzialna na nozu. Niewidzialność znika gdy zmienisz broń. <br><br>")
}
public bklea1(id){
showitem(id,"bklea1"," "," ","<br>HP: 110, Może wskrzeszać lub zjadać zmarłych (klawisz e), Za wskrzeszanie dostaje EXP'a.<br> Wysysa 1-3 HP z każdym strzałem w przeciwnika, na nozu dostaje MP5. <br><br>")
}
public brabak(id){
showitem(id,"brabak"," "," ","<br>HP: 120, Zabijając wroga dostajesz armor, 30hp i magazynek.<br> Na nozu dostajesz magiczny pancerz który odbija pociski. <br><br>")
}
public dsad(id){
showitem(id,"dsad"," "," ","<br>HP: 170, Wysoki skok, prawie niewidzialny, moze rzucac nozami R.<br> Na nozu otrzymuje wieksza szybkosc. <br><br>")
}
public Amazonka(id){
showitem(id,"Amazonka"," "," ","<br>HP: 140, Ma kusze (noz+r), zakopuje granaty, dostaje co runde deagla.<br> Na nozu otrzymuje Granat HE. <br><br>")
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Opis klas sie nie wyswietla
#1
Napisano 30.04.2011 20:16
Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube
#2
Napisano 03.05.2011 20:20
format(text, 512, "\rOpis klas - ^n\r1. \wCzarodziejka^n\r2. \wDruid^n\w3. \wPaladyn^n\r4. \wZabojczyni^n\r5. \wNekromanta^n\r6. \wBarbarzynca^n\r7. \wNinja^n\r8. \wAmazonka^n^n\w0 Wyjscie")daj tu twoje nowe klasy.
Serwer z Diablo w 2019 ? Cs-Rebels[DiabloMod] - 188.165.21.245:27215
#3
Napisano 04.05.2011 12:09
format(text, 512, "\rOpis klas - ^n\r1. \wCzarodziejka^n\r2. \wDruid^n\w3. \wPaladyn^n\r4. \wZabojczyni^n\r5. \wNekromanta^n\r6. \wBarbarzynca^n\r7. \wNinja^n\r8. \wAmazonka^n^n\w0 Wyjscie")
to jest tylko napis nawet jakby tego nie bylo to i tak by bylo dobrze.
a pozmieniales nazwy tutaj?
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }
new Race[9][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" }
new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120 }
#4
Napisano 04.05.2011 13:05
register_menucmd(register_menuid("Opis klas"), 1023, "klasy")
znajdz
public show_menu_klasy(id)
{
new text[513]
format(text, 512, "\rOpis klas - ^n\r1. \wCzarodziejka^n\r2. \wDruid^n\w3. \wPaladyn^n\r4. \wZabojczyni^n\r5. \wNekromanta^n\r6. \wBarbarzynca^n\r7. \wNinja^n\r8. \wAmazonka^n^n\w0 Wyjscie")
new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public klasy(id, menu, item)
{
switch(item)
{
case 0:
{
Czarodziejka(id);
}
case 1:
{
Druid(id);
}
case 2:
{
kasal(id);
}
case 3:
{
Zabojczyni(id);
}
case 4:
{
bklea1(id);
}
case 5:
{
brabak(id);
}
case 6:
{
dsad(id);
}
case 7:
{
Amazonka(id);
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public Czarodziejka(id){
showitem(id,"Czarodziejka"," "," ","<html><br>HP: 110, Przy trafieniu przeciwnika ma 5% szansy ze zacznie mu się trząść ekran.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny. <br><br></html>")
}
public Druid(id){
showitem(id,"Druid"," "," ","<br>HP: 150, Ma kameleona do puki nie zmieni teamu, Ma zmniejszoną widoczność do 200.<br> Czaruje ścianki. (Początkowo 5. Co każde 5 INT + 1 ścianka). <br><br>")
}
public kasal(id){
showitem(id,"kasal"," "," ","<br>HP: 130, Mikstura życia raz na rundę która leczy 50 hp (bind klawisz paladyn).<br> Odbijają się od niego pociski (Średnio co 7 pocisk)<br> Może wykonywać Long Jumpy.(CTRL+SPACJA w biegu) <br><br>")
}
public Zabojczyni(id){
showitem(id,"Zabojczyni"," "," ","<br>HP: 140, Nie slychac krokow, Może zrobić 2 skoki.<br> Jest niewidzialna na nozu. Niewidzialność znika gdy zmienisz broń. <br><br>")
}
public bklea1(id){
showitem(id,"bklea1"," "," ","<br>HP: 110, Może wskrzeszać lub zjadać zmarłych (klawisz e), Za wskrzeszanie dostaje EXP'a.<br> Wysysa 1-3 HP z każdym strzałem w przeciwnika, na nozu dostaje MP5. <br><br>")
}
public brabak(id){
showitem(id,"brabak"," "," ","<br>HP: 120, Zabijając wroga dostajesz armor, 30hp i magazynek.<br> Na nozu dostajesz magiczny pancerz który odbija pociski. <br><br>")
}
public dsad(id){
showitem(id,"dsad"," "," ","<br>HP: 170, Wysoki skok, prawie niewidzialny, moze rzucac nozami R.<br> Na nozu otrzymuje wieksza szybkosc. <br><br>")
}
public Amazonka(id){
showitem(id,"Amazonka"," "," ","<br>HP: 140, Ma kusze (noz+r), zakopuje granaty, dostaje co runde deagla.<br> Na nozu otrzymuje Granat HE. <br><br>")
}
i zamien na
public show_menu_klasy(id)
{
new opisklas=menu_create("Opis Klas","klasy");
menu_additem(opisklas,"Czarodziejka")
menu_additem(opisklas,"Druid")
menu_additem(opisklas,"Kasal")
menu_additem(opisklas,"Zabojczyni")
menu_additem(opisklas,"bklea1")
menu_additem(opisklas,"brabak")
menu_additem(opisklas,"dsad")
menu_additem(opisklas,"Amazonka")
menu_setprop(opisklas,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(opisklas,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_setprop(opisklas,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
menu_setprop(opisklas,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_display(id, opisklas,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public klasy(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
showitem(id,"Czarodziejka"," "," ","<html><br>HP: 110, Przy trafieniu przeciwnika ma 5% szansy ze zacznie mu się trząść ekran.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny. <br><br></html>")
}
case 1:
{
showitem(id,"Druid"," "," ","<br>HP: 150, Ma kameleona do puki nie zmieni teamu, Ma zmniejszoną widoczność do 200.<br> Czaruje ścianki. (Początkowo 5. Co każde 5 INT + 1 ścianka). <br><br>")
}
case 2:
{
showitem(id,"kasal"," "," ","<br>HP: 130, Mikstura życia raz na rundę która leczy 50 hp (bind klawisz paladyn).<br> Odbijają się od niego pociski (Średnio co 7 pocisk)<br> Może wykonywać Long Jumpy.(CTRL+SPACJA w biegu) <br><br>")
}
case 3:
{
showitem(id,"Zabojczyni"," "," ","<br>HP: 140, Nie slychac krokow, Może zrobić 2 skoki.<br> Jest niewidzialna na nozu. Niewidzialność znika gdy zmienisz broń. <br><br>")
}
case 4:
{
showitem(id,"bklea1"," "," ","<br>HP: 110, Może wskrzeszać lub zjadać zmarłych (klawisz e), Za wskrzeszanie dostaje EXP'a.<br> Wysysa 1-3 HP z każdym strzałem w przeciwnika, na nozu dostaje MP5. <br><br>")
}
case 5
{
showitem(id,"brabak"," "," ","<br>HP: 120, Zabijając wroga dostajesz armor, 30hp i magazynek.<br> Na nozu dostajesz magiczny pancerz który odbija pociski. <br><br>")
}
case 6:
{
showitem(id,"dsad"," "," ","<br>HP: 170, Wysoki skok, prawie niewidzialny, moze rzucac nozami R.<br> Na nozu otrzymuje wieksza szybkosc. <br><br>")
}
case 7:
{
showitem(id,"Amazonka"," "," ","<br>HP: 140, Ma kusze (noz+r), zakopuje granaty, dostaje co runde deagla.<br> Na nozu otrzymuje Granat HE. <br><br>")
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Pozdrawiam.
Użytkownik gorusio edytował ten post 05.05.2011 15:21
Piszesz na gg w sprawie pomocy? Z góry ignore, pozdrawiam.
CS 1.6 Download
Serwery CS
Cs nonsteam download
#5
Napisano 04.05.2011 16:53
#6
Napisano 05.05.2011 10:26
Piszesz na gg w sprawie pomocy? Z góry ignore, pozdrawiam.
CS 1.6 Download
Serwery CS
Cs nonsteam download
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych